♥Tullerusk♥ Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Har vært hos legen og tenkte jeg skulle ta en test der da...Tror dere den ikke var neg eller... Har att blodprøver for å sjekke om det er noe i magen min... Har 3 Positive tester hos meg her... *Den nye CB digital=Pos kl 17.00 i går... *2 Vanlige CB (de med Kryss, måtte jo ha sånne og) =svakt positive begge to...Ser streken og den er blå på begge... Så jeg må vel være rundt 3+3 i dag da...Hvis jeg hadde vært 4+1 i dag så ville den vel slått ut på testen på legekontoret?? Eller, hva tror dere??
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Tror alikevel du er gravid, jeg!! Gå til legen om en uke igjen )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har sett på charten din, og du har egentlig testet veldig tidlig. Så jeg tror nok at du er gravid ja. Du har berre lite HCG enda, slik at den ikke slo ut positiv der, kunn elike godt vert hjemme den ikke slo ut positiv
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 hehe..tenkte å ta en ny test igjen etterpå...Men nå har jeg tatt blodprøve da, så skal ringe legen neste uke for å høre resultatet...Er nok gravid,tror jeg..hehe...=o) Takk, ble bedre humør nå ja... klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Du har fått positive tester, så du er nok gravid ja. Husk at de fleste får ikke positiv test VERTFALL FØR PÅ IKM dagen. Dette er viktig at du tenker på. Den vil nok bli klar positiv. Testene de bruker på legekontoret er de samme som vi bruker hjemme
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 hehe...sikkert for de CB med kryss viser veldig svakt pos...Men nå kan jo også tenkes at jeg hadde EL på dag 12 og ikke på dag 17...Men får jeg jo ikke vite før en eventuell UL... Er jo drit spent nå...Hvordan skal jeg klare å overleve til mandag...hehe
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Jeg var hos legen å tok graviditetstest, og fikk beskjed om at den var negativ. Jeg sa at da skjønner jeg ingenting, for jeg er gravid. Og 5uker på veg. Men hun beklaget igjen, å sa den var negativ. Så kom en annen inn å tittet, og så spørrende på damen. Men denne er da positiv sa hun. Så man kan jo begynne å lure på hva som skjer... Men den var svakt positiv, og da hadde hun som så den først lært at den skal tolkes som negativ. Og den andre hadde lært at svak eller sterk. Positiv=positiv. Så kan jo hende du hadde samme type dame som jeg hadde først da... Jeg var iallefall gravid!
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2007 hehe..uff da... det var nok ikke kult å høre... Godt hun andre kom da...For hun som tok blodprøver på meg var jo også hun som sa at testen var neg... Men jeg føler meg gravid da, teller det?? hehe...Litt ubehagelig å ligge på magen alt...rart, for er jo ikke langt på vei en gang... Men takk for innspill Anonym...=o) Ble lettere til sinns nå=o) Mase klemmer
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Heisann. Jeg opplevde det samme. Hadde tatt 5 svak positive tester hjemme men den hos legen var negativ. Kom hjem og de tre neste dagene tok jeg 4 til som bare ble sterkere og sterkere. Hun sa til meg at ofte trenger den testen de bruker hos legen mer hcg for å slå ut....! Testen hos legen tok jeg 1 dag før IKM. Du er nok gravid,gratulerer :-D Husk en positiv strek uansett styrke er som regel riktig. Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juni 2007 Takk=o) Har nå testet 5 ganger og alle er pos...Fikk tak i den gammle CB digital og den trenger jo en del hCG, ikke sant? Så den er jo også pos... Hurra jeg ER gravid.... *dritt test på lege kontoret..* hehehe... masse klemmer
*Vetlis* Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 De testene de har på legekontora er ikke noe bra i det hele tatt. De nye som er å få kjøpt på apoteket er mye bedre. Jeg testet hjemme først, så gikk jeg til legen noen dager etter, å de sa den var svakt positiv. Gjorde meg drit teit å spurte dama om det betydde at jeg bare var litt gravid??? Unødvendig kommentar spør du meg! Nei Babycakes, stol på dine tester og drit i de gammeldagse lege testene! Grattis med spiren din!
kin07 Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 har du tre fra før og venter nr 4?? jeg har tre gutter og venter nr 4. gleder meg sååååååå sinnsykt. helt i himmelen. ååååå!!!!! har termin 27.februar, så det er bare et par dager siden jeg testet positivt. og du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå