lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 ka har dokker der ute i verden egentlig? kommet fram til: mel (bruke en sånn spes mel som ikek selges her når eg bake brød) bleie grøt middagsmat til mini. vaniljeyoghurt... ostepanetter så skal eg finne: nytt tlf-bord i gangen med platt til klesoppbevaring.. spisebord-gruppe.. bokhylle.. (kansje) et partytelt! nye uteklær til mini, hannes er for små... flere ting man "treng" fra der ute?
jif baderom Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 graviditetstest? Var det ikke det de ikke hadde der du bodde?? og så må du ha litt sjokolade kanskje..?
Jente89 ♥ Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Du må jo ha godteri :D er jo freddan i dag vettu
lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 hehe.. nei, eg har test, har jo internett da.. godteri å sjokolade her dem her da, men er ikke så glad i sånnt. men veldig glad i kjeks, så kansje eg kjøpe kjeks heller? som dem ikke har her :)
stinky-monkey Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 He, he.. nå ble jeg litt nyskjerrig.. hvor bor du hen da? Langt fra folk og fe? Har de ingen butikker der du bor? I så fall hadde jeg hamstret inn med sjokolade og annen godis :-)
lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 jada, vi har to butikker her, sånne matbutikker... laaaaangt oppi indre gokk.... men no skal eg en plass, der dem faktisk har ting som en kaffebar, (skal dit å spise) soft-is, bohus, ja, til å med har dem europris! dem har et bakeri, å dem har til å med langåpent idag, fra 7 til 11...!!!
trøndermamma Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 He he...bor du ikke i Nordland et sted da? Ville ha hamstret litt godis jeg også ja. Og gått amok i klesbutikken hvis det er sånn at mini trenger nye klær! Og så litt godt til søndagsmiddagen!
lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2007 takk for den, forresten kaffekjærringa, eg må kjøpe kaffe... grunn til det er bedre å handle der, enn her, er jo også at vi kan handle på rema elelr prix eller no sånnt.. her koste det nesten 40kr for en eske emd grøt til mini! å når han spis en eske på 3 daga, ja, da går det litt peng.. å dere vet, at grøt koste IKKE så mye på rema1000! så der handle eg grøt å bleie. skal se om eg finn emg noe klær sjøl, åsså. dem har så masse fint no, å må ærlig innrømme eg går mest i sånne ammetoppa fra HM.. å eg har aldri amma.. de her gikk eg med da eg va gravid..... treng meg seriøst nye klær... har spart opp til en handletur elelr 5 nå i 4 mnd, så har 15 000kr å "bruke".. :) så skal til alta til uka åsså.. gå litt amokk der åsså...
imsdal med julesmak Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Våtservietta Sandala Frukt og grønnsaker Sommarklea (vess sola sku vise sæ) Myggnett t å ha fram førr døra eller rundt vinduet på soverommet Myggspray Solkrem Apotek ting Solbrilla Sommarblomster Vess det ikkje e så frøktelig langt å kjøre kan det jo være en ide å kjøpe nån sånne hurtig middaga fra frysedisken
lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juni 2007 å, kutre, takk! kom på eg sku kjøpe sånn chic'n chips, som min kjære elske!!! som sagt, der er jo et par butikka her da, så våtservietta har eg. samme emd solbrilla.. skal ha klær, ja.. kor farsken e du fra??? senja? bardu? hææ??? eg plante ALDRI sommerblomstra, hate å plante, alle blomstran mine dør... er hysterisk på mygg, så vi har netting på alle vinduan, å døre, å åpninge, å ekstra på alle ventilan.. jah...
imsdal med julesmak Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Hehe nu kan du lure Bære regna ut at vess grøten e like dyr der du bor så der æ kjem i fra, så har dokker neppe våtservietta tell 16 krone pakken sånn som vi har her sør
lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2007 hehe.. d har du rætt i.. dæm e ikke te 16 krona.. kor du kjæm ifrå? egentli?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Senjaværingen må vel inn med noen tips her. ;-) Når jeg drar innover hamstrer jeg: Dressinger og sauser (sweet n' sour, dolmio ol) Ferdigposer ala gryteretter, supper, dressingmix. Nudler, grov spagetti, ris. Biffkjøtt, middagspølser, koteletter, steik (sykt mye billigere enn på Coop'en) Krutonger, soltørket tomat, oliven, marinert hvitløk og annet snadder til salat. Te, kaffe osv Jukse-sukker, spelt-knekkebrød, kjeks, quick and easy grøt. Frosen-pizza utenom grandis. Rett og slett ting de ikke har hørt om her, eller som koster skjorta på Coop'en. Hår- og hudpleieprodukter, solkrem. Om du har dyr: skikkelig fòr, og evt utstyr. Må alltid innom helsekost, pol og apotek, så er jeg berga. God tur, og kos deg med å gi pengene vinger! :-)
imsdal med julesmak Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 Hehe huska når æ kom heim etter å ha bodd i Oslo ett år, måtte hamstre oliven på store glass å dræge med mæ heim når vi va en plass med utvalg, førr der va jo ingen så hadde hørt om sånt, å ihvertfall ingen så likte sånt nokka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå