lotta72 har fått Anders Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Hei. Kom nettopp fra ul. Har hatt noen av dem allerede i dette svangerskapet, enda jeg ikke er lengre enn 9+3. Grunnen til det er at jeg har blødd nesten hele tiden. I dag sa gyn at ettersom barnet hele tiden har hatt en flott utvikling og er akkuratt der den skal være, skulle jeg nå slutte å bekymre meg. Livmorhalsen var lang og fin, og det var ikke noe som var på vei ut.Hun sa at jeg kunne se bortifra 3 mnd regelen ettersom de fleste svangerskap som ender dårlig gjør dette før man er over 9 uker. Denne infoen skal jeg prøve å ta inn over meg, og slippe litt av frykten. JEG SKAL BLI MAMMA I JANUAR! God helg jenter:)
Fride08 Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 For en deilig beskjed å få da, lotta:) Selv er jeg bare 4+2, og klarer ikke helt å glede meg enda. Mistet i påsken når jeg var 4+2, så jeg føler jeg går på tå her hjemme;) Fikk satt inn 2 egg denne gangen (prøverør), og 1 egg sist, men mistet! Fy søren for en spennende tid dette er.. Gratulerer så mye med gode nyheter, og ha en kjempefin helg! Stor klem fra
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Så flott da lotta72...=o) Gratulerer forresten=o) klem
susemikkel Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 SUPERT Lotta72 !! Da følger vi videre å puster ut ;o) Dette blir bra vettu ;o) God st.hans til deg Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå