Gå til innhold

Hvor gammel var babyen din da han/hun begynte å sitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på når babyer kan begynne med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 2 gutter. Den første kunne ikke sitte før han var ti mnd.Den andre satt når han var fem mnd.Kunne sette seg opp selv da.

Skrevet

satte seg opp selv 6 mnd.

Skrevet

Har to gutter.... eldste satte seg opp selv da han var 7 mnd. Yngste er straks 7 mnd, men er ikke i nærheten av å sette seg opp selv enda:)

Skrevet

Jenta mi er ca 9 1/2 mnd, og hun sitter ganske stødig. Hun sitter i høystol når hun får mat, men ellers sitter hun ikke så mye, for hun setter seg ikke opp selv, og da skal de jo helst ikke sitte. Når hun "kjeder" seg, hender det at jeg setter henne på gulvet. Da sitter jeg alltid sammen med henne, for hun tar seg ikke for om hun tipper.

Skrevet

Eldstemann var 10 mnd da han satte seg opp selv, og yngste er 7 mnd, men ikke i nærheten enda.

Skrevet

Min lille er 8 mnd og kan ikke sette seg opp selv. Sitter fint og stødig hvis jeg setter hun ned da, men kan ikke gå fra henne, for hvis hun ser noe hun vil ha bare hiver hun seg etter det... Men hun sitter fint i høystol! Har akuratt begynnt å bruke det nå, siden man ikke skal ha de til å sitte så mye når de ikke kan sette seg opp selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...