Gå til innhold

Så mange tanker..

lisa:-)

Anbefalte innlegg

Endelig er jeg begynt på 2.trimester, og kan fortelle den store nyheten til omverdenen.

Synes det er så vanskelig å konsentrere meg om noen ting, og har helst lyst til å gå i hi helt til babyen kommer.

Tenker veldig mye på at kanskje ikke alt skulle være bra med babyen, og at jeg ville være verdens heldigste om alt var i orden med den lille.Jeg har erfaring med at mitt forige barn var født med leppe/ganespalte- og jeg var jo verdens lykkeligste og stolte mor da også..

Nei, jeg må vel bare prøve å slappe av, og ta ting som det kommer.

Noen flere hvor tankevirksomheten er i høygir?

Ha en fin sommer,

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å føle det slik, jeg har vært litt små engstelig at ikke alt skulle være normalt osv. i det siste.

Var på UL i forbindelse med Duotest i uke 12 og da så alt bra ut, men allikvel har jeg vært litt småredd.....

Mange som snakket om å kjenne liv osv og jeg kjente ikke så mye.

Nå var jeg på ordinær UL på tirsdag og etter det har jeg klart og senke skuldrene og bare nyte tiden. Skal på min første jordmor time kl 11.30 så det blir jo litt spennede.

Er i hvertfall annerledes å være gravid nå en da jeg var 19 år.

Ha en strålende helg og lykke til videre!

Gratulerer med å ha flyttet over til et nytt trimester! Som jeg fikk høre - lynet slår nok ikke ned på samme sted en gang til. Jeg stoler ikke helt på den der, men det ser ut til å kunne stemme i mitt tilfelle i hvertfall. Jeg har en gutt fra før som ble født med hjertefeil og er operert for det. Har derfor vært på en ekstra UL for å se ekstra på hjertet til den lille gutten i magen. Det ser ikke ut til å gjenta seg, og han ser frisk og rask ut. Vi så forresten også på overleppa hans og den var ikke spaltet. Kan ikke huske at det ble sjekket i 2002 da jeg var på UL med den første, men de har bedre apparater i dag.

Prøv å slappe av - det er ingen som kan få garantier, men vi må bare håpe og tro at alt går bra.

Lykke til i svangerskapet og gled deg! Nå er det sommer og deilig å leve!

Tusen takk for fine svar.

Jeg har lest tidligere om gutten din Chianti, og husker du ga meg noen fine ord om første sønnen vår som døde.

Nå er jeg jo så heldig å ha en gutt på 6, og gleder meg over hvert minutt det vokser inni meg.

Det er vel slik at man bekymrer seg mer jo eldre man blir,og spesielt hvis man har opplevd at friske barn ikke er en selvfølge.

Nå har vi sett på St.Hans bål, og endelig er det ferie.

Kos dere med magene deres også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...