Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Svigermor var innom her i går. førstegang på lenge hun er her alene uten att min mann/hennes sønn er her. Og det første hun begynner å snakke om er hvor lite dugende mannen min er...hallo, det er jo sønnen hennes, og klart han er ikke perfekt, men snillere mann skal en lete lenge etter. Måtte forklare henne tilslutt om dette da, etter at hun i tre kvarter snakket og snakket om sønnens dårlige sider (som jeg ikke ser på som dårlige, det er nå bare slik HAN er liksom). Han er jo så ulik henne og faren...Hun aner ikke hvor han har disse sidene fra...Hjelpe meg:) jaja. Hun ble litt fåret i smilet når jeg sa at han er veldig snill og kjekk og det synes alle mine veninner og min slekt. Jaja, svigermor har det med å se alle de negative tingene, de sier sønnen også at hun er slik. Hun kan ikke a de så kjekt her i verden, når alt hun ser er det som ikke er bra..Stakkars dame.
Milletrille Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Så bra at du sa i fra da! Blir jo helt feil at hun skal kritisere sønnen sin! Sv.mor her har også en tendens til å henge seg opp i alt det negative. MEN når det kommer til sønnen hennes, DA er alt bare glory....hrmf.... Men når det kommer til alle andre, bl.a. svigersønnen hennes så er det ikke måte på hva som er galt. Lurer på hva hun sier om meg når jeg ikke er der :-I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå