Gå til innhold

Hjelp..trenger deres erfaringer...!!


Tuttelitu10

Anbefalte innlegg

Hei, håper noen kan hjelpe meg...noen som har lignende erfaringer??

Jeg tok en test kvelden før mens, samt samme dag som forventet mens.. På begge kom det frem en + selv om den var svak begge gangene (men det kunne forekomme stod det på pakka når man testet tidlig, man var allikevel gravid). Dette er i dag 5 dager siden. I går hadde jeg vodt i ryggen og skikkelig mensenmurringer.. Det er jo vanlig så jeg stresset ikke så mye med det, men i går kveld kom det blod... Hadde jeg ikke tatt de to testene og de var positive hadde jeg trodd det var mensen... Nå er jeg veldig i tvil... hva har skjedd? Mistet jeg? Er jeg fremdeles gravid? Eller har jeg aldri vært gravid? Jeg må få kjøpt meg en test i dag... grubler og tenker og klarer ikke å fokusere på noe annet... Blir veldig takknemlig for å høre deres erfaringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg blødde også litt den dagen jeg egentlig skulle ha mens - I tillegg har jeg hatt 2 mindre blødninger etter dette uten at det har hatt noe betydning. Jeg syns du skulle se an blødningen om de forsvinner - ta en ny test eller gå til gynekolog og få en innvendig ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en blødning noen dager etter forventet mens, men testen er fortsatt positiv så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trøstende ord.... men jeg blir mer og mer i tvil her jeg sitter.. Har vondt i magen og skikkelig vondt i hode... Ømheten i brystene er borte... Blør en del... klarer nesten ikke å vente med å få tatt den testen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...