Gå til innhold

Til alle som la på seg mye i svangerskapet og ikke kan amme.. Jeg la på meg 33 KG og nå er 27.4 kg er slanket bort!!!

Anbefalte innlegg

Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Fortvil ikke. Jeg satset jo stort på å amme av meg hvertfall noen av KG.. så skuffelsen var stoor når melka ikke dukket opp etter et hastekeisersnitt..

MEN, nå har jeg altså trent superhardt og hatt strengt kostholdt i 3 mnd og gud som det har gitt resultater :)

Folk kjenner meg ikke igjen, jeg har klart å slanke bort ett halvt menneske på 3-4 mnd.. Blodslit, men verdt det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra jobbet.

Jeg har også planer om og være flink etter min fødsel. Fikk ei jente 021205 og skal ha en gutt ca 050907. Gleder meg masse til og ta fatt på kiloene.

Lykketil videre :-)

Skrevet

Så bra. Har ennå de kiloene jeg la på meg jeg, ca. 15kg for mye. Har du noen goe kostholdsråd? Er ikke så flink jeg...

Skrevet

Hei :)

Jeg la også på meg 30 kg i svangerskapet, og måtte stoppe ammingen etter få uker.

Men jeg har klart å slanke bort alle kg'ene jeg og!

Kjempe stolt av meg selv, det har nemlig ikke vært bare enkelt!

Skrevet

Ikke alle ammingen funker på! Jeg gikk ikke ned et gram mens jeg ammet, men etter ammeslutt så raste jeg ned i vekt. Fra påsken 06 til jul 06 så gikk jeg ned 20 kg! :-)

Skrevet

slanket bort blit nu litt feil å si da.....du mister jo ganske maneg kilo under fødselen...........men brafor det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...