Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #1 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg er gravid igjen, 5 gang (har dog ett barn). Er uke 6 idag, og redd såklart. Er lovet oppflging ol, men hittil har det kun resultert i en hcg-prøve. Skal få tidlig(e) ul, men ettersom det er ferietid må det bli på sykehuset. Har blitt fulgt opp av en flink mannlig gyn. der sist jeg mistet. Gikk da med truende abort 5 uker, og det var endel små komplikajsoner etterpå også. Men nå skal jeg til ul og oppfølging av en kvinnelig gyn der. Greit det sikkert, selv om jeg hadde håpet på oppfølgign av han jeg var hos sist. Saken er at jeg et eller annet sted her har lest mye negativt om en kvinnelig gyn. der, og jeg har grunn til å tro at jeg skal til henne (selv om der sikkert er flere kvinnelige gyn). Er det noen her som vet hvilke innlegg jeg mener og kan gi meg linken? Jeg føler jeg ikke tåler å bli dårlig behandlet nå, har vært gjennom så mye... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9656697-oppf%C3%B8lging-ved-sus-stavanger/
Dolly Duck Skrevet 22. juni 2007 #2 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei! Først og fremst, jeg vet ikke hvilken link du mener. Men jeg vet ikke om noen legger ut en slik link dersom det er snakk om negativ omtale av en lege. Det er ikke etisk bra. Selv hører jeg til SUS. Min lege er Inger M Hæhre. En super gyn jeg er kjempefornøyd med. Problemet mitt er at hun har nå ferie til uti juli, og jeg skulle kontakte henne for å få Klexane sprøyter når jeg testet positivt. Jeg er nå 4,5 uke gravid, og fikk i dag beskjed fra en annen gyn på sus om at Albyl-E (som jeg tar) er det viktigste. Derfor får jeg ikke time før i midten av juli. Da kommer jeg til å være 7-8 uker tror jeg. Poenget er at hos meg er det ikke så mye å gjør uansett. Går det så går det. Ikke noe særlig de kan gjør så tidlig uansett (med mindre det er påvist gjennom prøver at du trenger spesielle medisiner). Jeg hadde ikke tenkt så mye over hvilken gyn du får. Ikke ta sorgen på forskudd. Mitt inntrykk er at de er flinke alle, men at ikke alle er like "personlige" i stilen. Bare tenk at du iallefall får komme inn tidlig og at de garantert kan jobben sin, selv om jeg forstår din bekymring. Jeg har også mistet 3 ganger tidligere, men kommer ikke inn før likevel. Får bare krysse fingrene... Ønsker deg lykke til, det SKAL gå bra! =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9656697-oppf%C3%B8lging-ved-sus-stavanger/#findComment-9658613
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Del Skrevet 22. juni 2007 Takk for svar! Ja jeg får håper det går bra. Men jeg kjenner at jeg er sårbar, og jeg har lest mye negativt om en og samme gyn., flere ulike steder. Og jeg ville aldri lagt ut navn nei, men det har altså andre gjort... Hadde såklart håpet på han jeg allerde har vært hos el. noen privat, men i ferietiden går det ikke. Jeg tror ikke jeg får noe annet enn ul.? Men vet ingenting. Takk for lykkeønskninger og lykke til til deg også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9656697-oppf%C3%B8lging-ved-sus-stavanger/#findComment-9658784
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå