Gå til innhold

Kan man gjøre litt med systemet i innleggene her inne?

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet er det sånn at de innleggene man skriver får et innrykk i margen under det innlegget man svarer på. Men det ser ut til at etter et visst antall innlegg så opphører denne funksjonen, noe som resulterer i ganske rotete tråder hvor det er vanskelig å se hvem som svarer hvem. Feks om jeg svarer noen mitt inni tråden, kommer svaret likevel nederst i tråden og med margen helt til venstre.

Jeg syns det er litt amatørmessig.

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Det må vel være noen som administrerer debattsidene som kan fikse det slik at nye innlegg kommer på topp, eller hvertfall at det legges til en tråd på det innlegget man svarer... Enig at dette systemet er litt amatørmessig, slik er det ikke i andre debattforaer...

• 1 måned senere...

Annonse

Men så lenge folk legger sitt svar under det nederste svaret når de svarer HI, istedetfor å gå opp igjen og trykke på [svar på dette innlegget] under HI så vil det aldri bli riktig uansett hvor bra systemet er lagt opp. Da vil svar til HI komme som svar på noen av de andre svarene uten at det er mens sånn.

Hvis dere skjønner?

Akkurat detet irriterer meg mer.

Noen ganger blir svaret lagt feil sted fordi folk klikker på "svar på dette innlegget" under feil innlegg. Dette er en brukerfeil. Det er ikke det jeg snakker om her.

Systemet, slik det er lagt opp, fungerer fint inntil et visst punkt. Det slutter å fungere hvis:

- det blir for mange innlegg av typen "svarer på svaret på svaret på svaret...osv".

- eller når tråden blir for lang.

Den trenger ikke å bli så veldig lang heller før det blir kluss. Det virker som om administrasjonen her ikke har regnet med at vi skal ha så mye å snakke om.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...