T+H+T Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 hva gjør en når en skall i båt.badebleie holder den tett,eller bruker en tøybleier.siden en ikke bør bruke vanlig bleier.han e ni mnd.
Bananikakao'n Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 De anbefalte vel disse badebleiene, ja.. Tøybleier vil jo hvertfall bli tunge, tenker jeg. Ble kanskje ikke noe klokere men..hehe=)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Problemet med bleier er at de blir for tunge når de kommer i vann slik at redningsvesten ikke fungerer optimalt. Tøybleier med innlegg vil vel også trekke mye vann, så jeg vet ikke om det hjelper. Vi har kjøpt badebleier til ferien. Både engangs og gjenbruks-varianten. Vet ikke helt hvor tette de er, men tar ikke sjansen på vanlig bleier ihvertfall.
T+H+T Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 Da blir det badebleier på handlelisten i dag.Så kan me ta en tur på sjøen i morgen å se på bålene.
Milletrille Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 å, dette hadde jeg virkelig ikke tenkt over! Har kjøpt redningsvest til snuppa, men nå skal jeg ut å kjøpe badebleier også. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå