Gå til innhold

Enestående!!

Lilleprins og mamma

Anbefalte innlegg

Hei Enestående!!

Hvordan er formen? Ikke mange dagene igjen til termin nå. Håper du sliplper å gå så lenge over tiden.

Gleder deg vel til å se den lille prinsen din om noen dager?

Vil bare ønske deg lykke til!! Du får kose deg som best du kan nå de siste dagene før livet ditt blir helt forandret og du får verdens nydeligste baby i armene dine.

Hold oss oppdatert med hva som skjer!

Stor klem :-)

Fortsetter under...

Tusen takk for lykkeønskninger Lilleprins og mamma :-)!

Formen er etter forholdene bra den, men jeg er fryktelig misunnelig på dere som har fått babyene deres.. Det er kjedelig å gå rundt å føle på hver en liten ting som skjer. Men samtidig fasinerende å tenke på at fødselen kan starte når som helst!

På siste kontroll så sa jordmoren at formen min visstnok blir bedre og bedre den. Blodtrykket som aldri har vært annet enn perferkt blir enda bedre osv. Han som ligger i magen har det i hvertfall veldig bra. Så bra at han har blitt stor! På grunn av det så har jordmoren bestilt time til meg på Ullevål på tirsdag til vekstestimering og mulig igangsetting. Hun vet det er dyrebar last jeg bærer på, og sa at det ihvertfall ikke er grunn til at jeg skal gå mye over tiden. Så hvis det ikke har skjedd noe før, så starter det kanskje allerede på tirsdag :-).

Jeg gleder meg til å melde fra om ankomsten til min lille store sønn :-D!

klem,

Hei Enestående!

Jeg tenkte på deg når du ikke dukket opp på treff på onsdag.

Jeg vet akkurat hvor (j...) du har det.

Jeg hadde vondt på slutten, jeg var lei av å vente - og i det hele tatt.

Skal tenke på deg og krysser mine ledige fingrer og tær for at du snart har en liten sønn i armen.

Selv om det er slitsomt for oss som er alene er det fantastisk flott!!!!

LYKKE, LYKKE TIL!

Hei igjen Enestående!

Mener å huske at det var i dag du skulle på Ullevål til vekstestimering - veldig spent - hvordan gikk det? Veldig nysgjerrig på om du ble satt i gang?

Supert å lese at formen din blir bedre og bedre selv om alt vel egentli føles tyngre og tynre. Det var det for meg den siste måneden før Mathias ble født.

Min lille Mathias er 10 uker i morgen. Tiden - ukene går så fort når nurkene først er her. Lykke lykke til Enestående!!

Stor klem :-)

Hei..

Jeg er her fremdeles. Vekstestimeringen gikk forsåvidt greit, og min lille er nå offisielt min store ;-). MINST 4.5kg sa legen. Igangsetting anbefales ikke nå babyen er stor. Det er visst best at naturen går sin gang. Jeg ble strippet i hvertfall (endelig fant jeg også ut hva det er), så håpet er at noe skjer av seg selv i løpet av de neste dagene. Hvis ikke så har jeg ny time på Ullevål om en uke. Håper inderlig han finner veien ut før det...

Det med formen var å skryte litt i forrige innlegg ;-). Det blir ikke lettere merker jeg.

Men jeg er ved godt mot og regner fortsatt med å stille på et treff i nær fremtid med en baby. Mulig han til forveksling ligner en konfrimant! :-D.

klem,

o , du er nok ikke her lenge igjen skal du se, men du må regne med opp til en uke.

Jeg hadde akkuratdet samme: Stort og sunt barn-derfor ville de vente.

Men siden barnet ditt også blir stort: Ikke nøl med å be om alle slags mulig hjelpemidler! Jeg som skulle klare meg uten alt mulig rart ba om Epidural!

Jeg hadde en veldig langvarig og tung fødsel - skal ikke legge ut detaljer her, men poenget er at jeg liksom skulle føde mye mer aktivt, gå stå etc for å få i gang det hele.

Barnet var stort, jeg hadde svake rier og klarte ikke å ta til meg næring el væske.

Vær sterk i dine meninger og kjenn etter hva du trenger!

Nok en gang lykke, lykke til!

Det er mange her som krysser fingrene for deg at ikke du kommer med en konfirmant på fanget :-)

Annonse

Tusen takk for lykkeønskninger både Lilleprins og mamma og Lunas gutt (og mamma :-))!

Jeg har heldigvis overbevist meg selv om at det ikke kommer til å være noe nederlag å pøse på med droger under fødselen. Så jeg tar nok i mot det jeg kan få. I tillegg har jeg min kjære venninne som fødselshjelper (og hun har født 2 selv, blant annet en kjempegutt). Hun skal være min bauta, og tale min sak hvis jeg blir slørete :-).

Jeg gleder meg heldigvis fremdeles til fødselen, men med litt mer fokus på resultatet enn prosessen..

Nå må jeg forsøke å finne natteroen. Det er vel ting som tyder på at jeg får en nattssøvn - nok en gang.

Er jo så nysgjerrig på hvordan det går med deg så jeg svinger innom hver dag for å se om det har skjedd noe :-)

Nei - pøs på med dop hvis det lindrer og du føler det er det rette for deg. Fint at du skal ha med deg real fødselshjelp!

Noen murring i kroppen som tilsier at det kan skje nå til helgen f.ex?

STOR klem fra oss nysgjerrige :-)

Her skjer det dessverre lite..

Eller; i går gikk den berømmelige "proppen". Jeg skjønner jo at det ikke nødvendigvis fører rett til fødsel, men det var som om jeg rykket frem et hakk i hvertfall :-). I tillegg innbiller jeg meg at kynnerne mine har blitt heftigere.

Jeg ser at det duket for nytt treff den 5. Hvis han i magen og jeg skal få deltatt, så må fødselen starte iløpet av kvelden! Så vi får krysse fingrene for det :-).

klem fra utålmodig, men fattet

Hei på deg!

Sender deg alt det fødestøvet jeg har til overs (jeg har jo aldri brukt noe av det selv, for hos meg så har vi jo aldri kommet så langt at fødslene har kommet i gang på naturlig måte : )

Skal du på ny kontroll på sykehuset i nærmeste fremtid, eller er det nå bare å vente og vente til noe mer skjer??

Krysser fingrene for at det blir veldig snart, slik at vi kan få se deg og vidunderet på treff neste uke: )

Klem

Tja Enestående, hva skal jeg si...

Hos meg gikk proppen aldri - ta det som et godt tegn!

Fødestøven min er brukt opp for å være ærlig, men uansett har du min allerstørste forståelse!

Jeg var lei - det var vondt å gå - jeg ville føde -moren min har brukt opp all sin ferie og fikk kun sett han hjemme i knappe 3 dager - det var hetebølge og i det hele tatt.

Jeg vet ikke om det nytter; men sett i et nytt livsperspektiv, så betyr disse "få" dagene overtid ingenting. - Jeg fikk høre det og tenkte - ja, men jeg vil nå, men kanskje den viljekraften setter i gang?

Jeg tror ikke du kommer på neste treff ;-)

Men skriv, hvis det skje noe! Rett før, sånn at vi vet....

LYKKE, LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...