Gå til innhold

"Du er blitt litt stor i kroppen"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Sa han, da jeg spurte hvorfor han ikke har tatt initiativ t sex. Det er 6 måneder siden jeg fødte og vi har prøvd en stusselig gang, hvor vi ikke gjennomførte samleie da jeg syns det var vondt!

Jeg bare snudde meg og grein stille.

Og ja, jeg er overvektig med mine 94 kilo!

Nå blir jeg bare kvalm av å prate med han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff nå fikk jeg vondt av deg!!! Det går ikke an å være så insensitiv!!

Har selv slitt med å ikke få av vekten så fort som jeg ville, og det er utrolig viktig at man føler seg vel ifht til partneren..

Jeg synes du skulle fortelle ham hvor mye han har såret deg (evt la ham lese hva du har skrevet her), og at han har en lang vei å gå for å gjøre opp for en så fæl kommentar!!

Husk at det ikke er vekt som avgjør hvor sexy en person er, det er hva du utstråler!!

Skrevet

nei fy faen!! vet du hvis han finner på å ta etter deg så burde du svare du er blitt litt for liten for fitta mi, sorry og deretter gi han ryggen!!!!

Skrevet

hehe... tigern da..:) vet ikke om det var det beste rådet å komme med om en vil ha tilbake sexlivet:)) men hadde vert jævli kult å slengt tilbake noe sånt ja!!! æsj, det er kjipt ass!! hm, vet ikke hva jeg skal si til deg HI, bare at husk at om du føler "du er litt stor i kroppen" akkurat nå, så er det ikke det som avgjør hvor stort menneske du er! husk du er verdens viktigste person for lillegullet ditt om du er 50kg eller 150.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...