Gå til innhold

alle som blir 1 gangs foreldre...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeppjepp.... jeg skal danse på alle rosene jeg kommer over jaffal.... gleder meg til livet blir snudd opp ned, skal kose meg så sinnsykt mye........ gleder meg så ultra mye. alt nytt kan være tøft en gang i blandt, tingen er at det gjør ikke noe.... weeeeeee "rosa sky"

Fantastisk dustete og negativ kommentar, da !?! Hva skulle liksom DET tjene til ??? Skal danse på på både roser og alt annet jeg kommer over som er dansbart, og så skal jeg danske litt mer når hele livet mitt er "snudd opp ned" !!! Og jeg kommer til å ELSKE det, siden det er UNGEN min som fører med seg alt dette nye ! Lykke til right back at`ya ! Virker som du trenger det mer enn oss andre..!

Annonse

...vel....jeg er gravid med nr 4...og jeg vil bare si : Hos oss var det bare dans på roser!! Nesten ikke våkenetter, minimalt med magesmerter, og masser av søvn :) Disse små vidundrene er totalt forskjellige, foreldrene likeså, så det er mulig dere!...at det blir en dans på roser! :)

Lykke lykke til alle sammen!

Merethe

Jeg har også koset meg masse sammen med første gullet mitt, vi har jo tross alt ni mnd og forberede oss på... Ble litt satt ut med en gang vi kom hjem fra sykehuset fordi det virkelig gikk opp for meg hvilket stort ansvar det var. MEN vendte meg fort til tanken og føler at alt gikk veldig veldig bra. Er en gunn at man vil ha flere barn også da:0)

Så gled dere alle sammen for det er fantastisk å bli mamma:0)

Kjære HI. Det er ikke alle som føler at livet blir snudd opp ned når man får første barnet.

Jeg venter nr 2 nå og tror det blir en større omveltning på livet enn da vi fikk nr 1. Det har nemlig ikke gjordt noen endring her i huset..

Eneste er at vi kanskje ikke alltid får sove hele natta lengre, men ellers lever vi samme livet som før..

Men nå får vi søsken å takle. DET tror jeg blir en utfordring...

Jenta vår kom tidligere enn ventet... plutselig var vi igang! 13 dager før termin!!! Har vært førstegangs mamma nå i 5 dager og storkoser meg!!! Selv om det blir /er våkenetter og bare uavbrutt søvn og såre brystvorter, er det det største som har skjedd meg!!! Hjemmet er fylt av en slags egen ro og harmoni imellom slagene, og får tårer i øyene når jeg ser hvor fantastisk dette er.... Gled dere alle sammen!!! Sikker på at kjærligheten til barnet oppveier all "smerte"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...