Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Snupp er virkelig avhengi av at jeg hjelper hun med å få rapa når hun er spist ferdig på natta. Men jeg sovner jo alltid. Legger hun i senga mi sammen meg på brystet og sovner som en stein. Er ikke alltid jeg husker å ha lgt hun til engang, så trøtt er jeg. hehe Men nå de siste dagene så har hun hatt endel luft i mgen på morgen/formiddagen og grått endel, så jeg MÅ virkelig ikke sovne.. Men i ntt vr samma greia, husker ikke å ha lagt hun til engang...
*toppris* Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 slet med det samme her også..hehe.. plutselig våknet eg med ene puppen henslengt og gutten min godt oppi armkroken;) fant rett og slett frem en vond kjøkkenstol og tvang meg selv opp av sengen om natten for å amme;) etter at eg satt på den særs ubehagelige stolen sovnet eg ikke under ammingen, men rett og slett gledet meg til han var ferdig så eg kunne krype til køys igjen;) evt for at du skal "våkne" på vei til barnet lag noen hinder på veien og reguler på de ettehvert som du har memorisert de, slik at det funker hver gang:)
selfangerkjerringa Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 For meg er det eneste som funker å sette seg - enten med ryggen til hodeenden på senga (ævve) eller på en stol (kaldt). Ligger jeg og ammer så sovner både jeg og ungen...
MartinFelipe07 Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg fant tidlig ut at det beste var å stå opp å gjøre noe for å våkne litt. Enten gå på toalettet eller drikke vann. Men et eller annnet
tobarnsmamma2 Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 det problemet har jeg også,men d som hjelper for meg er å ha alarm på mobilen, så da ringer den f.eks hvert 10.minutt,så da våkner jeg og jeg må vekke baby`n for hun sovner jo med matfatet hun også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå