Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så lei av alt dilldall og rosa til jenter, at jeg kjøpte gutteklær til henne jeg, hehe. hun har nok søte ting :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempe-fin frøken du har!

Jeg er personlig ikke spes glad i rosa dill-dall så hadde nok gjort det samme om jeg hadde hatt jente. ;)

Kan jo legge til at jeg har kjøpt klær til gutten min på jenteavd. Men ikke noe rosa ol... :)

Skrevet

takk:)) ja det finnes grenser for hvor sukkersøt småjentene skal være :P greit med litt synes jeg, men det finnes jo nesten ikke jenteklær som ikke er dållete. og det er jo så mye fine gutteklær:)

Skrevet

Helt ok, bare ikke motsatt :-)

Skrevet

en venninne av meg HATER rosa dill. så jenta hennes har altid gått i gutteklær eller tøffe jenteklær.

hun er nå litt over 1 år og mammaen og jeg ble pluttselig sittende og diskutere om hun kansje var lespisk. hun så jo sån ut.. hehe.

Skrevet

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK... GUTTEKLÆR PÅ JENTE?! Tror du er gal kvinne..!

:P

Skrevet

Jeg syns ikke det gjør noe. Men, nå må jeg innrømme at jeg er veldig glad i å kjøpe "jentete" klær til jenta mi da :-) Har en gutt på 3,5 år fra før, så har vært veldig mye gutt. Derfor syns jeg det er moro med litt ordentlig jentete nå :-)

Skrevet

Er enig med Honningmelon. Har gutt på 3 år, og synest derfor det er kjekt å dulle litt med lisjemora.

Skrevet

ja det er klart!:) liker jentete klær også, men noen ganger blir det litt for mye av det gode her i gården! ikke misforstå :)

Skrevet

Lillejenta her har stort sett rosa, hvitt (mye hvitt), grønt og brunt..

(hun er ikke 4 uker engang da, så det blir vel mer etterhvert at vi får brynet oss på klesmarkedet).

Har jo masse ensfargede blå bodyer etter eldstemann, og hadde håpet å finne en blå kjole, men det lar seg jo ikke oppdrive, ihvertfall ikke i så små str.

Ingen av mine to kler rødt, snuppa kan kanskje kle en litt dyp rød muligens til nød, men ikke sånn klar rødfarge. Og de kler ikke gult heller (ihvertfall ikke eldstemann).

Han kler ikke rødt i det hele tatt, men rosa kler han, hehe, nå er det jo en del guttetøy med rosa i for tiden :-)

Ellers går det i hvitt, marine, turkis, blå, beige, brun og kaki..

Jeg kler ungene heller i de fargene de kler enn i de fargene som er "riktig" for de.

Skrevet

Tøfft bilde av tulla di, man ser jo at det er ei tulle for det..

Skrevet

Eg synes det er gøy å kle jenta mi i de klærne som kler henne:) Hun har knallsvart hår og litt mørk hud, så lyserosa og pastell kler henne ikke så godt...liker bedre knallfarger og kjøper gjerne "gutteklær". Men er litt som andre sier; blå klær på jenter er greit, men rosa på gutter tror eg eg ville unngått...men bare fordi eg ikke synes det er noe fint:)

Skrevet

Synes godt jenter kan tøffes opp litt innimellom jeg, vært verre med min lille i kjole lissom :-p

Skrevet

Tulla de er sikkert knalltøff hun :)

Jeg hadde selv en mamma som hatet rosa dill så jeg så ut som en gutt til jeg ble sikkert 10 år, ikke noe moro det..

Så jeg har vel tatt igjen litt på snuppa mi, så her går det mye i rosa ja ;) Men varierer med litt ola, grønt, rødt osv også da!

Skrevet

har bytta de fleste rosaklærne vi fikk i gave. hvis ikke hadde nusseliten gått med rosa konstant og jeg syns ikke fargen er noe fin. derimot syns jeg det er kjempekult med litt friske farger og har masse klær fra da jeg var liten i rødt, oransje, grønt, hvitt,gult og brunt som nusseliten nå bruker. en 70-talls baby rett og slett:) kikker alltid i "guttehyllene" på butikkene for å finne noen fine bodyer. syns ikke lys blå er så fint heller da, men det er jo meg da:)

Skrevet

til HI:

ååååååå!!!!!!!!! så søøøøøt!!!! (eller tøff?) :))))) hihi, begge deler:))

med første jen ta mi hadde jeg arvet en hel boss-sekk med gutteklær, så hun hadde en del blått første leveåret:) kjøpte nermest INGENTING av klær til henne før hun var ett år, for vi fikk klær (ROSA jentete klær) i bøtter å spann:)) med nr to nå, har vi nesten ikke fått noen ting, kjøpte litt på forhånd (sommer nå, vinter når første kom, så stortsett for tykke klær i nyfødt størrelse å arve etter storesøster) men likevel en hel garderobe jenteklær etter storesøster da, så bittelille gullet mitt blir vel mest å se i jenteklær likevel:)

men må bare tilføye at eldste jenta mi har alltid vert jente-jente av utseende- skikkelig "søt og yndig" MEN likevel da, med hun iført rosa, rosa og atter rosa klær, kunne folk prestere å spørre meg: hvor gammel er HAN? eller, hva heter HAN??? til og med om hun hadde klemme i håret... herregud? er DET mulig??? husker jeg var sjokket, for jeg tenkte, hvor mange er det egentlig som kler gutte babyene sine i ROSA og har klemme i håret på de??

jaja.... de derre utsagnene der forundrer meg den dag i dag... :)

Skrevet

Heia. Æ e litt sånn ja takk begge dela :o) Går fra den ene ytterpunktet med skikkelig guttestil til den andre ytterpunktet å har skikkelige jenteklær på ho. Ho eldste mi på 8 år va den første her ibyen på mange år som brukte armybuksa.. du kan tru æ fikk mange rare blikk. Men æ må si at æ bruke å dalle opp di altfor tøffe gutteklærne. Sånn som armybuksa dalla æ opp med en rød genser eller nåkka rosa, ho va såååå kul! Mange rareblikk som sagt, men åsså mange som så at d der va jo tøft.

For øvrig har vi bare litt rosa klær, men d e til gjengjeld skikkelig rosa å (ikkje pastell). Vi like klare farga. Har veldig varierte farga på klærne, ingen farga som æ har veldig mye mer av enn andre når æ tenke mæ om.

Til Isaac og Leas mamma har du vært å sett etter kjole på Cubus? Fant en fin blå en der vi. Der har dæm åsså en råfin i brun som e som en bodykjole. Trur den e kjempe fin med en rosa jakke over.

Skrevet

Ulempen nå for tida er jo at hvis en vil styre unna dilldall, rosa og glitter så er det ikke stort annet å gjøre enn å gå rett på gutteklær... når jeg blir lei og syns prinsessefaktoren blir for høy, så bruker jeg hvitt og olivengrønt (har en del av det og), da blir det feminint uten å være klissete.

Skrevet

jeg synes litt av hvert er fint.. Ett vennepar av meg hater rosa og skal kle opp ungen i quiksilver klær og slikt uansett kjønn..

Tror alt med måte er fint..

Bare rosa blir fort kjedelig..

Jeg er veldig glad i beige farger,og hvitt..

Er synd det ikke er mer enkle fine klær i de fargene,jeg synes alt er så spjåkete, med store trykk og denslags,det liker ikke jeg..

Må i de dyre butikkene for å finne fine klær nesten..

Skrevet

ja det forundrer meg også, at folk sier HAN selv om hun har rosa klær, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...