Gå til innhold

MÅÅÅÅ ha svar på dette.. nååååååå.. noen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

det finnes to typer babyhawk meitaier.. baby og smårolling.. det står at den siste anbefales fra 1år og oppover.. den første kan brukes mye tidligere, men kan brukes til 3-4år.. hva er best? min er 9mdr..

det står at den kan brukes fra 80cm, mine er 76.. hmm.. lurer på å ta den største jeg.. hva ville dere gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhhh.. jeg vil bestille nååå..men klarer ikke å bestemme meg.. hjelp noen???

Skrevet

Jeg har spurt om dette siden jeg har en veldig stor gutt (75cm og 10,3 kilo). Fikk beskjed om at den minste var best, smårolling er visst anbefalt fra 18mnd.

Kjøp den minste, selg den, og kjøp så større. De er lettsolgte:)

Skrevet

kan de i så fall bare brukes fram til ett år???? og så må du bytte???

Skrevet

Nei, den minste kan visst brukes mye lenger enn det. Spør på tettinntil.com, de vet alt om bæring der inne!

Skrevet

den minste KAN vel brukes lengre enn 18 mnd også:) bæretøy er veeeeldig lett å få solgt igjen, babybjørnen min gikk på dagen etter jeg la den ut på finn! kjøp den minste du:)

Skrevet

lille_lupp Victoria 8/1.07: Jeg skal selge min baby bjørn nå. Kan jeg spørre hva du tok for din?

Skrevet

jeg tok 400,- ordinær pris var 699,- men jeg kjøpte den på salg til 499,- da så føler meg egentlig litt slu :P brukte et bilde av en babybjørn fra en nettside, selv om det ikke er lov..tror det gjorde susen, for det så liksom mye bedre ut enn en som ligger slengt på gulvet!

Skrevet

Ok, sa skal jeg prøve på det samme. Mener at min kosten 900 eller noe, men skal sjekke opp det...

Skrevet

ja forresten, hun som kjøpte den valgte den over en til 300,- ;) vasket den i maskin først, så helt ny ut!

Skrevet

Jeg kjøpte den minste. Toddlerhawk står det er fra ca 18 mnd. Men babyhawken "kan fint brukes mye lengre" (som det står på Mixmax.)

Jeg ville gått for den minste.

Skrevet

Har du bestilt? :)

Skrevet

Hvor skal du bestille fra? Lurer også på å kjøpe en...

Skrevet

Det var vel ikke meg du spurte, men jeg svarer likevel ;)

Jeg har kjøpt fra mixmax.no. De skal få inn masse nye babyhawk'er, men jeg vet ikke akkurat når...

Vet om mange andre som har bestilt fra dotedot.com. De er litt dyrere, men har akkurat nå flere å velge i...

krusedull.net har også mange fine, men er enda dyrere. de er sydd litt annerledes også.

Skrevet

Hei igjen. ja, etter litt fram og tilbake så bestillte jeg den minste.. gleder meg til å få den :) hvor lang tid pleier sånt å ta?

Skrevet

hvor bestilte du fra da? dotedot? vet ikke akkurat hvor lang tid det tar, men jeg fikk min etter 4-5 dager. (husker ikke helt)

håper du blir fornøyd da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...