Gå til innhold

Rapport fra UL. :)


Gjest

Anbefalte innlegg

For en opplevelse! Idag fikk jeg se den lille astronauten vår på skjermen, og den snurret rundt og var riktig så livlig. Ble så rørt der jeg satt! Var bare en, men er så utrolig glad for at h*n har det bra! :D Fikk tre bilder med meg hjem og et av dem er i 3D, så det er veldig tydelig. Legger det ut på siden min, hvis noen vil se. Ble satt frem fem dager, så nå er det vel bare en ukes tid igjen her inne på 1tri. Dette har jeg faktisk hatt mistanke om hele tiden ettersom jeg kjente at noe "var på gang" dagen etter vi laget den lille. :) Så nå skal jeg bare nyte sommeren og den voksende magen! Lykke til, alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh.. så kjekt. :) Gratulerer!!

*tusle inn på siden din for å se*

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er sååå fornøyd, spesielt med det i 3D. Hadde jo ikke forventninger om å se noe sånt! Er helt forelska. Hihi. :) Fikk ny termin 13 januar igår, så får vi se om den stemmer. Men det tror jeg nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi muligens termin med 1 dag mellomrom bare.. :) For legen mente jeg var kommet en uke lengre enn jeg trodde, kansje mere også.. :) Så jeg har da muligens mellom 10 og 12 januar..

Er så spennende dette!! :)

Har så lyst på et sånt bilde jeg også... :)

Kjempe koselig å ha da. Og det blir mere virkelig også tror jeg når man ser de sånn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tenk om vi får på samme dag! Hihi. Veldig gøy å bli satt fremover da. :)

Er helt utrolig spennende, og en så stor lettelse å vite at alt er bra. :) Og ikke minst som du sier vite at noen er der inne! Har gått og forestilt meg at de ikke skulle finne noen ting og at jeg bare hadde drømt at jeg var gravid, jeg. Men nå har jeg jo bevis så det holder! :D Men er jo ikke lenge igjen til ordinær ultralyd nå heller! Tiden flyr så fort at det nesten er litt skummelt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært gøy da. :)

Blir morsomt å følge deg fremover. :)

 

Godt å ha sett at det er noen der ja sikkert.. Går liksom ikke helt opp for meg.. Har ikke tenkt å fortelle d på jobben før etter ul.. I tilfelle noe skulle være galt.. :) Men jeg tror alt er i orden da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er veldig fint å ha noen å følge hvis det er noe man lurer på og sånt. :)

 

Hihi, vet hvordan det er. Kjæresten min har fått gått igjennom en del sånne; Hva om jeg bare er innbilt gravid og jeg må ta en ny test og alt det der. Hehe. Jeg tror magefølelsen er veldig viktig, jeg. Jeg har hele tiden tenkt at dette går bra! Så det gjør det helt sikkert med deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...