Gå til innhold

Vært på UL i dag, men legen så ingenting...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... Jeg skal være 6+4 uker i dag. Men legen så ingenting på UL. Om hun så veldig nøye etter så kunne hun skimte en svart flekk på skjermen, men om det var starten på et fosteranlegg eller ikke kunne hun ikke si. Jeg har hatt småblødninger(kun på papiret...) noen ganer i løpet av de to siste dagene. Har tatt blodprøve for å måle HCG, og skal på sykehuset å ta nye prøver på lørdag.

Det kan jo være at du er kortere på veg enn du tror, var den eneste kommentaren jeg fikk. Men kan det være mulig? Jeg fikk positiv test for 2 uker siden... Og er sikker på når siste mens var.

Hva tror dere jenter, er det fortsatt håp? Eller må jeg innse at det ikke gikk denne gangen eller...

Fortsetter under...

Annonse

Vet ikke helt hvorfor jeg startet med å være anonym her... men det er iallefall jeg som la inn dette innlegget...

I dag hadde HCG verdiene sunket til 1300. Så da tyder det på at kroppen ordner opp selv. Så ifølge legen ser dette ut til å være en SA. Så hvorfor de steg fra torsdag til lørdag vet jeg ikke. Men det spiller jo egentlig ingen rolle så lenge kroppen ordner opp dette selv.

Så da var det over for denne gang. Fikk beskjed om å ta meg en sommerferie, slappe av så godt jeg kan i lag med venner og familie. Så får vi se hva kalde regnefulle høstkvelder fører med seg;-)

Så takk for meg for denne gang! Og takk for tilbakemeldinger. Ønsker alle sammen riktig lykke til videre!!!

Klem fra en litt psykisk sliten

ville bare si at jeg føler med deg. Veldig trist å oppleve det du gjennomgår nå :( :( :( Jeg var gravid i uke 5, målte hcg pga litt blødning som først steg så sank den og på sykehuset sa de at kroppen ordnet opp.

Begynte å blø litt over en uke etterpå og trodde jeg hadde hatt en SA da, men den dagen jeg skulle vært 8 uker på vei så sprakk eggstokken/egglederen fordi jeg hadde vært gravid utenfor livmoren.

Sier ikke at det samme skjer med deg, men hvis jeg var deg så ville jeg bedt om å få komme på etterkontroll for å sjekke at alt var ute. God klem til deg!

• 2 uker senere...

hei .. solskinnhistorie herfra... jeg var i uke 6 +3 da jeg var til tidlig ul grunnet sa i mitt forige... legen sa til meg at han mente jeg hadde bo...fostersekk uten fosterannleg.. ble henvist til sykehuset,,, fikk time der uken etter,,,,, for utskraping... etter jeg kom dit var jeg inne til samtale først..og så sjekket di meg.....og der inne i magen min .. så di alt det den forige gyn ikke så.... et lite foster med hjerte som banket.... så jente..... krev å få ny...ul i så fall... fikk vite der at jeg var i uke 7+1 med et foster på 10,9mm....så.. det er HÅP::::

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...