Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 ... Jeg skal være 6+4 uker i dag. Men legen så ingenting på UL. Om hun så veldig nøye etter så kunne hun skimte en svart flekk på skjermen, men om det var starten på et fosteranlegg eller ikke kunne hun ikke si. Jeg har hatt småblødninger(kun på papiret...) noen ganer i løpet av de to siste dagene. Har tatt blodprøve for å måle HCG, og skal på sykehuset å ta nye prøver på lørdag. Det kan jo være at du er kortere på veg enn du tror, var den eneste kommentaren jeg fikk. Men kan det være mulig? Jeg fikk positiv test for 2 uker siden... Og er sikker på når siste mens var. Hva tror dere jenter, er det fortsatt håp? Eller må jeg innse at det ikke gikk denne gangen eller...
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Dette er en vanskelig situasjon... Nå skal de sjekke om du har svangerskap utenfor livmora, regner jeg med. Det er merkelig at de ikke fant noe, så en bør kanskje forberede seg på det verste, desverre. Men....alikevel, så kan det jo være som hun sier at du ble gravid på et senere tidspunkt enn du trodde.. )
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Hvordan vil evnt HCG nivået være da, om det er utenfor livmora mener jeg? Vi det øke som ved et vanlig svangerskap? Jeg har vel forberedt meg på at det ikke blir noen baby nå... Men har så lyst på et ørlite håp å klamre meg til alikevel... Men takk for svar iallefall:-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Målte HCG til 1800 i går, og skal ta nye blodprøver i morgen. Men det ser jo dårlig ut da, så jeg regner med at de har sunket...:-(
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Nå får du svar på blodprøvene du skulle ta i dag??
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Fikk svar etter 2-3timer. Verdiene hadde økt til 2100. Ikke nok til at det er levedyktig, men det er jo tydligvis noe som fortsatt produserer HCG. Og ikke noe som var synlig ved UL. Så skal inn igjen på mandag til ny UL og nye prøver... Skjønner ingenting jeg... Mulig det er noe utenfor livmor?!?!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Var til ny kontroll i går, og da hadde HCG sunket til 1300. Så det ser det ut som om dette er en vanlig SA ifølge legen. Og kroppen ser ut til å ordne opp selv. Trist, men slik kan skje... Så da takker jeg for meg for denne gangen, og kanskje jeg er tilbake igjen til høsten... Lykke til videre alle sammen, og takk for tilbakemeldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå