Gå til innhold

vond lukt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som har mye utflod og veldig vond lukt nedentil???

Blir bekymret jeg...må skifte truse flere ganger om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..jeg har det..men jeg vet ikke om jeg er gravid da..men jeg har mye utflod som lukter og er gullig..

Skrevet

føler nesten det er noe galt jeg siden det lukter sånn...er 6+2 i dag...

hadde sånn sist gang og da endte det i ma..

Skrevet

hmm.det kan jo være en soppinfeksjon da....du bør dra til lege hvis du er usikker..

Skrevet

hva er symptomene på det da??? kan jeg bruke canesten uten at jeg har sjekket det?

Skrevet

symptomene på sopp..er kløe/svie vod lukt litt gulfarge på utfloden..tror ikke det re noe farlig å bruke canesten nei..så prøv det, og se om det funker;)

Skrevet

Hei

Kan jo skyldes en ubalanse i bakteriefloraen i skjeden. F.eks er Gardnerella en bakterie som gir vond lukt. Anbefaler deg å ta en tur til legen. Lykke til.

Skrevet

tusen takk for svar:)

får stikke på apoteket i morgen jeg da:) er jo litt flaut da....

Skrevet

ingenting er flaut..stå på..lykke til med spiren;)

Skrevet

eg fikk et godt kjerringråd fra min svigermor som fungerte supert på meg!!

Eg hadde akkuratt samme problemet som deg....

Rådet er ; vask deg godt med grønnsåpe....deretter smører du surmelk der nede,tar på deg et truseinnlegg og legger deg for kvelden!:) Gjør dette tre,fire kvelder og det er borte!!

Det er vertfall verdt et forsøk,fungerte som sagt veldig bra på meg!!

Skrevet

TUSEN TAKK for svar anonym:)

Da skal jeg prøve det i morgen:)

Skrevet

Om du har vond lukt så vil jeg anbefale deg å ta en tur til legen.

Du beskriver ikke hvordan det lukter, men om du har sopp infeksjon så lukter det litt som gjærdeig, for det er jo gjærsoppen som slår ut, og det klør, det kan jeg love deg, og om man går med soppinfeksjon noen dager, og lar det utvikle seg, så klør det så fælt at man klarer nesten ikke sitte i ro, man klør seg gjerne i søvne, og utfloden har hvite klumper.

Det kan jo være en annen infeksjon, så jeg ville tatt en tur til legen, for sikkerhetsskyld. Det kan jo være noe som ikke er så bra å gå med, og spesiellt ettersom du er gravid.

Uansett, lykke til, håper du blir kvitt plagene. :)

Skrevet

det lukter ikke som gjær og klør ikke.kjenner ikke noe der i det hele tatt...lukter som sur utflod...sorry detaljer...

noen andre som har tips??? legen er stengt og skal i 60 års lag i morgen...

Skrevet

Hmm.. Frisk utflod skal lukte omtrent som kulturmelk. Det kan nok være noen bakterier som har blomstret opp..

Ta en titt på disse lege sidene på nettet, der står det veldig mange spørsmål som er besvart, muligens du finner noen der som har hatt samme problemet som deg, og hvor legen har gitt svar på hva det kan være, og hvordan man kan behandle det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...