Gå til innhold

skal selge vogn, men for hvor mye?

Anbefalte innlegg

Har sett litt på nettet, og der ligger den fra 1500 til 2000... Brio kombi vogn 04 modell... min er da svart/grå og selger med regntrekk (nytt) og myggnetting... Er også med vognpose i samme merke og en lege til å feste på vognen... de vognene som eg har sett på nettet i området her (hordaland) er ikke pene (i mine øyne), dette grunnet farger osv på vognen, hehe, liker selv litt mer duse og "kjedelige" farger, praktisk;)

Hva syns dere??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9654475-skal-selge-vogn-men-for-hvor-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte min basson vogn for 1400 kr. Den er også 2004 modell, men de hadde byttet hjulene i 2006. Jeg fikk myggnetting, regntrekk, hardbag, kalesje til hardbagen og fotpose med på kjøpet. Synes det var en god pris, men aner egentlig ikke hva den kostet ny.

Jeg solgte min 04 simo kombivogn og fikk 2800,- for den. da fulgte det med ekstra sittepute, handlenett, regntrekk og myggnett. Trur jeg begynte på 3300,-, men satt den ned. Prøv deg frem. Du kan jo bare sette ned prisen hvis du ikke får noe respons.

Jeg solgte min Teutonia Joe fra des.-04 med softbag, stellebag, myggnetting (ubrukt), fleecepose og regntrekk. Ny kostet vognen og utstyret rett over 9000,-, så jeg satt den først inn til 3500,- Fikk endel henvendelser, men ble aldri noe salg....etter en mnd ca satt jeg den ned til 2990,- og da fikk jeg litt flere henvendelser....men endte opp med å selge den for 2000,- Gjorde en god deal hun som kjøpte den da, syns jeg;o) En god vogn for pengene og den var veldig pent brukt også....men er jo kommet så mye nytt og fancy på markedet siden vi kjøpte den + at det ser ut som om vogner generelt har blitt billigere enn da vi kjøpte....så kunne jo ikke akkurat forvente for mye heller;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...