Gå til innhold

Nei, nei NEEEEEIIII

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg begynt å blø!! Orker ikke dette her.. Går dette galt er dette min 4. SA.. 3. SA på under 9 mnd.. orker rett og slett ikke dette.. Nå som jeg hadde begynt å slappe av etter å ha sett hjertet banke på tirsdag..

Jeg har rødbrunt blod og ingen smerter bortsett fra de vanlige stikkinger i siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åneiiiiiiiiii....... dette har du slett ikke fortjent MinTurSnart......

Blør du mye?? Det kan jo være ufarlig..men, best å kontakte sykehuset for ul med en gang!!!!

Huff.....føler veldig med deg akkurat nå!!!!! Håper du har fått hjelp, ser det er en del timer siden du la inn dette......... krysser fingrene for at det er falsk alarm denne gangen...... hold oss oppdaterte, snille deg...

Åhhhhhh - sender deg mange trøsteklemmer!!!

Skrevet

Dette er litt detaljert!

Jeg ringte sykehuset i går og fikk beskjed om å se det an litt, og ringe igjen visst det ikke gav seg. Etter et par timer, så gav blødningen seg og fortsatte som brun ekkel crinone utflod. Slik har det fortsatt idag og store crinone klumper kom ut og sammen med den kom en litt hard blodklump. Jeg lurer på om det var dette legen så på UL ved siden av fosterposen. Jeg blør ikke noe lenger, men er redd. Jeg skal på sykehuset kl 11 idag, så jeg gruer meg veldig til det.

Skrevet

Nå har jeg vært til UL og fikk se at fosteret fremdeles er i live og hjertet banket og det har vokst 2 mm siden tirsdag så det er bra, men under UL begynte jeg å blø skikkelig mye. Ikke pga av at jeg tok UL, men fordi jeg enten har et tvilling fostersekk eller en blodoppsamling. Hun kunne ikke si helt sikkert på hva det var. Men jeg skal bare forsette som før med albyl-e og crinone og skal på ny UL neste torsdag. Så jeg får bare prøve å tenke positivt og slappe av og krysse fingrene til neste torsdag.

Skrevet

Det var godt å høre at hjertet banker og spiren har vokst siden tirsdag=) Tror dette er en skikkelig liten tøffing, jeg MinTurSnart!! Kan jo e at du mister en tvilling fostersekk ja... Håper iallefall at dette ikke har noenting med spiren å gjøre!!!

Du får ta en time av gangen nå...vet det virker lenge til neste torsdag - timene og dagene går sakte når man er redd! Men, for din lille spires skyld er det nok lurt å holde de positive tankene oppe. (lettere sagt enn gjort..) Albyl e og crinone er supre saker for små spirer, tror dette kan gå bra jeg!!!

Krysser alt jeg har - og sender mange optimistiske vibber=)

Klemmer fra

Skrevet

Uff, for en berg og dalbane! Føler skikkelig med deg, dette er nervepirrende! Ble utrolig letta når jeg leste videre nedover at det gikk bra på UL. Og at spiren hadde vokst, det var et godt tegn! Heiier videre på deg jeg, håper inderlig dette går bra! Du fortjener det!

Masse klemmer fra

Skrevet

Hvordan går det idag MinTurSnart??

Tenker på deg og krysser fingrene slik at jeg nesten ikke får gjort annet=)

Drar på ferie til Danmark imorgen tidlig og blir nok uten nettforbindelse frem til jeg kommer hjem neste mandag.... (Kan hende jeg rekker innom i kveld..) Skal tenke masse på deg imellomtiden. Håper du får gode nyheter på torsdag!!!

Dette SKAL gå bra!! Din lille spire er en liten kjempe=)

mange klemmer fra

Skrevet

Tusen takk Kirsty! Jeg syns ventetiden er helt forferdelig og ubeskrivelig lang. Jeg går og kjenner etter alle symptomer hele tiden. Er jeg like øm i puppene, stikker det i siden..? Men jeg får jo ikke gjort noe annet enn å vente, så da får vi se... :)

Skrevet

Hei hei evigoptimist!

Joda det går greit! Jeg går og kjenner etter symptomene hele tiden, for å se om de fremdeles er like sterke.. Jeg blør ikke så mye egentlig, bare innimellom, men jeg har ingen smerter i magen bortsett fra en del stikking som kjennes ut som gangsperr eller sting i magen. Ventetiden er forferdelig, men jeg håper alt er som det skal være på torsdag..

Takk for tankene!

Jeg setter stor pris på all omtanken fra dere alle sammen! :)

Du må ha en veldig god tur til Danmark evigoptimist. Jeg drar til Bulgaria på fredag, så da snakkes vi ikke på en stund.. :)

klem til dere alle

Skrevet

God tur til Bulgaria da!! Håper du får med gode nyheter i kofferten =)

Jeg skal kose meg med familien min, prøve å tenke på helt andre ting enn prøving=) Her blir det standarpakke med Legoland, Sommerland, dyrepark, Tysklandstur osv. (Også spore opp Babyklister da=)

klem

Skrevet

Oj, MinTurSnart, nå gav du meg et skikkelig støkk!! Ble helt kvalm da jeg så overskriften på tråden din!! Har vært utenlands i helgen så jeg har ikke hatt tilgang til nett.. Godt å lese hele tråden, at du har fått komme på UL og se både liv og vekst :-) Det lover jo veldig bra!! Grusomt å blø likevel da og skjønner at du ble kjemperedd.... Det er en helt forferdellig følelse som griper tak i en når man begynner å blø sånn... Veldig glad for at du får god oppfølging...

Har hørt om flere som har blodansamling som plutselig "løsner" opp og kommer ut, ofte blir dette oppdaget som en skygge på ultralyd (før det begynner å blø ut altså..) Får håpe du ihvertfall har blødd ferdig nå, uansett hva det var, og at det var helt ufarlig - det virker jo slik siden dere har sett en glad spire på utralyd :-) Man blør jo litt lettere også når man går på albyl-e, og kanskje pga. crinonen også...?

Jeg tror dette kommer til å gå kjempebra, selvom det sikkert er en mager trøst for deg nå...Hang in there!! (det gjelder deg også, lille mini-MinTurSnart!)

Stor klem

Skrevet

Kos deg masse med familien i ferien! Vi har feriert mye i Danmark, og det er bra der! :)

Skrevet

Ja det var ikke noe morro, og slapper nok ikke helt av før jeg har vært på UL igjen. Kjenner etter om symptomene er der enda hele tiden. Men det ser ut som om blødningen har stoppet nå, og jeg har ikke hatt noen smerter, så jeg krysser fingrene for at alt går bra. :)

Tusen takk for all støtten! :)

Jeg kommer med en oppdatering på torsdag ihvertfall.. :) Og nå skal jeg dra til Posten og hente babyklisteret som kom idag! Yeah!

Skrevet

Godt å høre at det går bedre og at blødningen har gitt seg :-) Skjønner at du ikke helt greier å slappe av enda, men nå har du jo super-duper-babyklisteret i hus også, så den spiren skal nok ingensteder :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...