Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg begynt å blø!! Orker ikke dette her.. Går dette galt er dette min 4. SA.. 3. SA på under 9 mnd.. orker rett og slett ikke dette.. Nå som jeg hadde begynt å slappe av etter å ha sett hjertet banke på tirsdag..

Jeg har rødbrunt blod og ingen smerter bortsett fra de vanlige stikkinger i siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff nei!!!!! :(

Håper virkelig at det bare er noen blodkar som har sprukket i livmorhalsåpningen og at du ikke har mista igjen!!!! :(

Ta kontakt med legevakta du!

Lykke til! Krysser fingrene for deg her!!!!

Klem! :)

Skrevet

Jeg kan ikke si om du mister, men jeg kan vertfall si hvordann det var for meg den gangen jeg gjorde det og den gangen jeg ikke gjorde det.

Første gang blødde jeg fra uke 5-12. Av og til var det brunt, andre ganger rødt. Jeg hadde ikke smerter i forbindelse med blødningene.

Sist gang begynntedet som første gang. Men plutselig en uke etterpå begynnte jeg å få vondt, denne ente i SA.

Uansett så håper jeg virkelig at det går bra for deg. Det var grusomt å ha utskrapning så jeg håper du peiser videre til 2.tri. Lykke til, får håpe vi kommer oss videre i lag

Skrevet

Huff, ikke bekymre deg før du må!! Er helt normalt med litt rødbrun utflod, når j mista merka jeg det på at jeg hadde sinnsyke smerter i magen,du burde sjekke det opp så fort du kan, stikk på legevakta, du kan jo bli gal av å ikke vite noe!! Masse lykke til altså!!

Skrevet

Huff.. Stakkars deg. Men du? Tar du blodfortynnende medisiner? Vet om flere som må ta dette i svangerskapet for å unngå SA...

Håper det går bra for deg. Lykke til!

Skrevet

Jeg går på både Crinone og Albyl-e som er blodfortynnende... Jeg begynte å få troen på dette her, men nå vet jeg virkelig ikke lenger..

Skrevet

Kan du ikke dra på legevakten nå?

Skrevet

Da jeg var gravid fikk jeg en kjempeblødning i uke 12 ca! Da var både vi og legene sikker på at jeg hadde mista, men da UL ko så man tydelig at det var en liten skapning der inne som var aktiv som bare det! :D

Jeg hadde foranliggende morkake derfor blødde jeg!

Så det behøver ikke være slutt fordi du blør! :)

Krysser fingrene for deg ihvertfall!!! :D

Skrevet

Ikke mist motet! Husk at blodfortynnende også vil kunne gi økt lokal blødningsfare i livmormunnen etc. Mange har blødninger gjennom svangerskapet men fullfører uten problemer allikevel. Blødninger da er gjerne pga tynnere hud, ømfintlig livmorslimhinne osv. Når du i tillegg går på blodfortynnende så vil jo dette øke sannsynligheten for slike lokale blødninger som ikke har noen som helst tilknytning til fosteret!

Jeg krysser fingrene og håper alt ordner seg!

De beste ønsker fra meg!

Klem

Skrevet

Jeg snakket med gyn avd på sykehuset nå, og de sa at jeg skulle se det an og se om det gav seg eller om det kommer friskt blod. Jeg skulle ringe igjen om det ikke gav seg. Så skulle jeg uansett ringe legen min på sykehuset imorgen, og holde henne oppdatert.

Om jeg ikke har bedt til Gud før, så gjør jeg det nå.. Vær så snill, la dette gå bra! Jeg orker ikke enda en SA

Skrevet

Det er en forferdelig situasjon du er i, det vet jeg bare så godt. Jeg har fire aborter bak meg, jeg også, tre av dem i 2006 i uke 9 og 6. Men så til det som er så fantastisk - jeg er nå gravid for femte gang og 23 uker på vei med en baby som ser frisk ut på alle måter!!! Så hold motet oppe.

Skrevet

Takk for alle de gode ordene dere!

Blødningene stoppet og gikk over i Crinone utflod, der det kom en del crinone klumper. det fortsatte idag, og endte med en blodklump.l Etter det stoppet blødningene. Dro til UL og fikk se at fosteret fremdeles er i live og hjertet banket og det har vokst 2 mm siden tirsdag så det er bra, men under UL begynte jeg å blø skikkelig mye. Ikke pga av at jeg tok UL, men fordi jeg enten har et tvilling fostersekk eller en blodoppsamling. Hun kunne ikke si helt sikkert på hva det var. Men jeg skal bare forsette som før med albyl-e og crinone og skal på ny UL neste torsdag. Så jeg får bare prøve å tenke positivt og slappe av og krysse fingrene til neste torsdag.

Skrevet

så bra hjertet banket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...