Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Simen Ole Sigvard Even Edvard Jakob Joel Johannes Knud Olea Marte Berte Elise Borghild Magdalena
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Simen - kjempefint Ole Sigvard - nei! Even - litt kjedelig, men helt ok Edvard - kjempefint Jakob - nydelig Joel - klinger dårlig på norsk Johannes - pent Knud - helt greit Olea - fint Marte - kjedeliiiig Berte - du tuller? Elise - søtt Borghild - nei nei nei Magdalena - for tungt
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Av guttenavnene synes jeg Even, Jakob og Johannes var finne. Joel og Edvard er ok. Av jentenavnene liker jeg Marte best. Elise er også ok. Litt usikker på Borghild. Kanskje litt fint? Klarer ikke helt å bestemme meg.
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Hihi - jeg synes faktisk at Berte er et kult navn. Men bare dersom man ruller på r'ene. Jeg skarrer, og da blir det litt rart. Ellers kan jeg styre meg for Joel som blir litt for utenlandsk, men de andre navnene var fine synes jeg.
Jeanskin Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Simen - Fint og tidløst Ole Sigvard - ok Even - Fint, men kanskje litt kjedelig? Edvard - fint, og går an i utlandet også, hvis det er viktig Jakob - samme som Edvard Joel - Nja Johannes - Sterkt og tøft navn Knud - bestefar... Olea - Stilig Marte - samme som Simen, fint og tidløst Berte - Nei Elise - Søtt og fint Borghild - Hæ? Magdalena - Nja
fleXibel Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Simen - liker det kjempegodt Ole Sigvard - njeeei... Ole..ikke Sigvard Even - ok Edvard- nei Jakob- fint Joel- nei Johannes - kjempefint Knud- nja Olea - søtt Marte- nei Berte- nei Elise- kjempefint Borghild - nei Magdalena - nei
prebs Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Jeg liker veldig godt: 1. Jakob 2. Simen 3.Edvard 4.Johannes 5. Ole Sigvard 1.Marte 2.Elise
*nurk* Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Elise,Joel og Johannes synes jeg er kjempe fint:)
OhMyGod!!! Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Simen- søtt, liker dette navnet selv:) Ole Sigvard- skal han bli prest? Even- forbinner det med største bølla på barneskolen *ler* Edvard- kongelig Jakob- neeesj Joel- tjaaa ok det, liker litt spesielle navn Johannes- fint det:) Knud- neinei.... Olea- ????whaaat???? Marte-litt for vanlig? Berte- "yo, sjekke berta da!" "hei, jeg er ei berte!" "ååh du er så bertete assååå" Elise- tja, det er fint det Borghild- gammeltanta mi:P Magdalena- hmm...må fordøyes litt mer... (litt vel gammeldags?eller maria magdalena? Anonym - det blir jo litt for kjedelig da. "hvem er du?" "jeg er Anonym jeg"
godiva med 3 gull Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 Simen og Elise var de eneste jeg likte.
no more babies Skrevet 23. juni 2007 #12 Skrevet 23. juni 2007 I motsetning ti lde fleste over her, liker jeg Berte jeg. Dett uttales jo med tydelig e da, og ikke æ. Altså ikke Bærte;-) Av de andre navnene liker jeg Olea og av guttenavn liker jeg Jakob Johannes Even Simen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå