Gå til innhold

Barnets aktivitet i magen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 1 gangsfødende, 40 år og er i uke 30. Er litt bekymret for jeg finner ikke noe mønster på når barnet er aktivt eller ikke. I dag har jeg bare kjent noen få små bevegelser i motsetning til i går. Da var det fullt liv. Synes det varierer veldig fra dag til dag. Andre som opplever det samme? Eller skal det nå være regelmessig liv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier at en skal kjenne liv hver dag, men hvor mye tror jeg ikke det er regel på. Babyen kan snu seg, spenne mot ryggen slik at en ikke kjenner, eller bare være litt lat...

Babyen i magen min er en rolig kar som gir litt bevegelser fra seg hver dag. Jeg er frisk, i fin form og alt er bra ellers.

De er vel som oss, mer aktive en dag enn en annen :) Så så lenge du kjenner noe er alt helt sikkert bra (noe det sannsynligvis er selvom en ikke kjenner noe også).

Skrevet

Hos meg så varierer det hver dag på hvor mye liv det er. Kjenner mest om kvelden enkli. Men så lenge du kjenner liv hver dag så er det hovedpoenget :)

Skrevet

Det er så forskjellig hver dag. Noen dager er babyen aktiv, og andre dager kjenner jeg nesten ikke noe til han. Da må jeg dytte litt eller drikke litt sukker drikk for å få han til å bevege seg.

Eneste jeg passer på er at jeg kjenner bevegelse om morningen når jeg står opp og når jeg legger meg om kvelden.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg er 39, nå uke 38... første gang og 3 uker igjen! ugh-ugh. Det er som de andre svar hos meg også, noen dager mere andre mindre. Nå mot slutt 'mindre' menn kraftigere dunk, pga plassen er liten der inne. Kjenner mest om ettermiddag etter lunsj og middag, når ligger på sofa og prøver å hvile..

Good luck!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...