Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 tenkte jeg skulle kjøpe regntrekk til EWen min, men ombestemte meg da jeg kom i butikken og så prisen. Får vel vente og håpe på salg... Eller finne meg et av et annet merke til en mer overkommelig pris.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Mulig du kan bruke samme regntrekk som TFK. Det koster 298 for det gjennomsiktige og 398 for allværstrekket.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Hehehe hva sier du til 540; for en myggnetting da?
oro1 Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Tror Stera (eller hva de heter...) har noen tradisjonelle noen som ikke er så dyre. I sort eller blått, de har til de fleste vognvarianter, fra dypvogn, sportstrille, tvilling etc. Mener de selger det på babyshop, men er ikke helt sikker. Kjøpe mine trekk i sverige, og de kostet ikke mye i det hele tatt.
mamma23 Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 Jeg jobber i en barnebutikk i elverum som heter helseartikler, vi tar 250 for regntrekk, basson typen, de går til de fleste vogner... Det du fant var helt vilt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå