Gå til innhold

Venter tvillinger! Hva synes dere om disse navnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lita prinsesse som heter Lilly Ellinor, og et tvillingpar i magen. En gutt og ei jente :)

navnene vi har oppe til diskusjon er:

Saga

Taran

Indra

Iris

Carolin

Mattis

Aron

Dennis

hva synes dere er penest? Noen navn som hadde blitt fine sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av disse synes jeg Iris og Aron var fine sammen :)

Skrevet

Enig med Cipra jeg, var knallfine navn sammen:)

Skrevet

Aron og Indra hvis jeg MÅ velge. Ingen som direkte falt i min smak.

Skrevet

Av jentenavnene synes jeg Saga og Iris er pene navn. Taran klinger som et guttenavn i mine ører, Indra er bare litt rart og Carolin ser ut til å mangle en e.

Alle guttenavnene er ok. Synes Aron er finest, Mattis er helt greit mens Dennis er litt på grensen til harry.

Synes Iris og Aron var de som klang best sammen. Et alternativ til Aron, kan kanskje være Arin? Det er også stilig!

Skrevet

Mine favoritter er Mattis og Taran... :)

Skrevet

Indra og Iris er veldig fine navn. Saga er også stilig, men Taran har jeg ikke hørt før. Litt enig med den som syntes det var litt guttenavnklang over det. Kjenner ei eingelsk dame som heter Carolyn, så jeg synes det navnet er litt voksent. Men jenta skal jo vokse opp, så :)

Av guttenavna synes jeg at Mattis er finest. Forbinder Mattis og Aron med gutter i fra Troms og Finnmark, at det er navn som er vanlige der i nord. Dennis liker jeg ikke så godt, litt harry.

Jeg hadde valgt Indra og Mattis, men synes sånn sett at alle navnene passer sammen, også med Lilly Ellinor :)

Skrevet

Jeg hadde valgt Iris og Aron.Aron skal gutten min hete også:)

Skrevet

tusen takk til alle som har svart :)

Nå leker vi med noen kombinasjoner her...

Mattis Aron og Indra Iris! Vi har et etternavn jeg synes hadde klinget godt med kombinasjonene!

Mattis Aron Erington og Indra Iris Erington kanskje

Hadde vært fint med to navn siden storejenta har fått det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...