Gå til innhold

Hvorfor er det ikke lov å si noe negativt om Reductil her inne?


Inga Bling

Anbefalte innlegg

Så fort noen nevner at disse tablettene ikke er mirakelkur og at mye av effekten er antageligvis placebo blir ikke tatt godt i mot akkurat. I følge felleskatalogen virker ikke disse på 40% av brukerne og det er få her inne som rapporterer om null effekt? Det vil statistisk si at en del av dere bare tror dere har effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hva er forskjellen? Så lenge man har tro på at noe fungerer, og man på den måten får en effekt av det har det jo ikke no å si, har det vel? De aller fleste her inne (så og si alle) som tar pillene har fått de på resept og er derfor kvalifisert utifra helsa si til å få dem. Jeg undrer meg heller over at de som er så negative til Reductil ikke har personlig erfaring med de, har et behov for å legge seg opp i andres slankemetoder. Synes de som faktisk går til legen sin, og er klar til å ta et grep om egen helse heller fortjener ros jeg, piller eller ikke. De aller aller fleste som er overvektige har prøvd å slanke seg utallige ggr, og vet at det ikke finnes enkle løsninger. Jada, jada, trening og sunn mat er det som skal til,men enkelte har også behov for å bygge opp selvtilliten og motivasjonen, og da kan legen hjelpe på fler måter enn piller. Det har hvertfall jeg erfart, legen har hjulpet meg på så mange fler plan, Reductil er bare en liten del av det. Tro meg, den dagen jeg ringte legen var jeg ikke særlig høyt oppe-det var ikke no moro å komme fortelle at jeg hadde mistet kontrollen over tilsynelatende noe så enkelt. Så, hvis du ikke har no konstruktivt å komme med, så la heller være. Jeg er her inne for støtte og motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poenget ditt var? Alle som har orientert seg noenlunde i forhold til hva de knasker i seg vet det - men er man pålagt å sjekke om det er placebo-effekt eller faktisk effekt så lenge det virker, og er det placebo så får man værsågod slutte? I så fall har nok de færreste av oss fått akkurat den opplysningen, så nå er vi nesegrus av takknemlighet for at du opplyser oss. Vet du også hvor man kan få utført testene for å se om det er juks, at det faktisk er en selv som klarer det? Og bare sånn i forbifarten, er det mindre høyverdig slanking om det faktisk er slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...