Gå til innhold

Hvorfor slanke seg når man er normalvektig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var denne bla ment for meg?? jeg kan i hvertfall svare for min del for jeg er vel av de "normalvektige" som bruker piller.... Det som fikk meg til å starte med xenical var at vekta stoppet, og jeg klarte ikke å få av di siste kg. Har ei venninne som hadde prøvd disse å hun anbefalte dem. Jeg tenkte at det kunne være verdt ett forsøk, og det forsøket var faktisk verdt det.. Jeg har gått ned så godt som alle de kg som jeg skulle ha vekk, men jeg har vert nødt til å trene og spise sundt for å ha noen effekt av pillene... Jeg angrer overhode ikke på at jeg valgte å bruke xenical, å jeg har trent det jeg har kunnet, har ikke rom i hverdagen min til å trene noe mer... Det som avgjør om man slanker seg eller ikke er vel det om man føler seg vell med seg selv... Jeg har ikke følt meg vell med meg selv siden før jeg ble gravid første gangen.. Nå bynner jeg igjen å finne denne følelsen, men jeg er nødt til å få trent lår og baken mer for å bli helt fornøyd i tillegg til å gå ned noen kg til. For mitt problem er at overkroppen er ca 2 str større enn underkroppen, og det er først nå på di siste kg at dette har bynnt å jevne seg ut... Det er selvfølgelig ikke bra at det er blitt så lett å få tak i piller, men alle di som går på dem har en grunn til at de gjør det. Å mange av dem trener veldig mye uten å gå ned... Å hva er galt med å slanke seg vist man faktisk har noen kg formye selv om bmién sir at man er normalvektig??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...