Gå til innhold

til bringebæret


fremtidoghåp

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tenkte du kanskje var mer her inne enn på "bli gravid". Håper det går bra med deg! :-)

Jeg ville bare si at vi tar en prøvepause denne mnd. Grunnen er at vi har bestilt tur til Gran Canaria for å feire min 40årsdag og minstemanns 4-årsdag i slutten av januar/begynnelsen av februar 2008. Og da kan/vil jeg ikke fly så sent i et evt svangerskap. Vil absolutt ikke hoppe over en pp, men på den annen side vil vi gjerne ha med oss denne turen!Men neste måned, da....!!!! Da er det full fres!

Var til ny gyn i dag, og han tok virkelig fatt i saker og ting. Krysset av for tilsammen 24 (!) ting som skal undersøkes via blodprøve! Alt fra stoffskifte, blodpropptendens, autoimmunitet osv osv. mannen skal få levere sædprøve så snart som råd er. Slapp gyn. undersøkelse i dag, og var ekstra glad for det :-)

Klem fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

 

Så godt å høre at du fikk en gyn som tar deg på alvor!! Høres ut som om han virkelig vil finne en løsning for dere! Det er bra. Skal krysse fingrene ekstra hardt for dere.

 

Veldig koselig at dere skal til Canaris for å feire, da! Det kunne jeg også ha tenkt meg! :o) ! Det blir sikkert utrolig deilig å oppleve litt sol og sommer midt på vinteren! Og at dere hopper over en pp kan jo innvirke på ekstra krutt neste mnd! Får vi håpe!

 

Hos meg er alt vel, selv om jeg har et lite panser rundt meg i tilfelle det skulle gå galt. Jeg går til ukentlig UL, og alt ser bra ut. Slimhinnene i livmor er akkurat passe tykke, bortsett fra der den er skadet (syk...), men det ser ikke ut til at det betyr noe foreløpig. Jeg blir fulgt opp både på Rikshospitalet og Ullevål, og kunne faktisk velge selv hvor jeg ville gå til kontroller og hvor jeg ville føde. De anbefalte riksen, det er mindre der, og jeg føler at kompetansen er større på noen områder. Selv om det selvsagt kan være kun de legene jeg har møtt.

 

Uansett, mirakelet mitt vokser, og vi fikk på onsdag se hjertet! Så jeg håper nå bare på at du opplever det samme snart, det hadde vært perfekt!

 

Masse lykke-til-klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at det går bra med deg!

Ja, vi gleder oss veldig til turen. Skal bo hele 3 uker på et flott sted med glassheis ned til bassengene så jeg slipper å bruke krefter på å gå langt) og èn til heis, så er vi rett ved stranden. Vi var der en tur sist vinter også, men det var bare trist fordi jeg lå i sengen mer eller mindre hele tiden, og tålte ikke lys eller lyd. men satser på at det blir MYE bedre neste gang! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig digg ut! Vi reiser bort nå i sommer, og så blir det ikke noe ferie på en stund. :o) Heldigvis!!

 

Håper du får en deilig tur denne gangen, og at du reiser med spire i magen!!!! Og så er det jo egentlig godt å få en baby på våren i steden for på vinteren (lite, kanskje mislykket, forsøk på å muntre deg opp når dere har pause i prøvinga, he he).

 

Klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar gjerne et vårbarn, jeg! :-)

Siden både minstemann og jeg selv er vinterbarn, er det godt med litt variasjon! :-)

Eldstemann fyller 5 om to uker og er midt-i-fellesferien-barn.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...