Gå til innhold

ny ul i dag!:) men str på foster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ny ul i dag, alt var bare bra selv om gyn hadde rett i at jeg var 3 uker kortere! så godt at hjertet slo, helt fantastisk å se:) lettet flere kilo jeg nå!!! fikk med bilde av lille reka å:)

men altså, på bildet står det 3,6 cm? det er vel for mye?

er så glad, så glad...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å skrive at jeg er 8+4.

Skrevet

Hei!

Jeg var på UL på mandag. -Trodde jeg var ca. ni uker da, men ble satt til 8+2 da fordi reka var 1, 85 cm. Hun sa at grunnen til at jeg ble satt tilbake var størrelsen. Hun sa også at et avvik på 1 uke størrelsesmessig var innenfor normalen. Jeg vet ikke helt hvorfor din reke ble målt til 3,6 når du er ca. like langt som meg, men jeg er ingen ekspert heller. Hm.. Det blir helt sikkert regulert neste gang du er inne til UL, så det er garantert ingen ting å bekymre seg for uansett.

Skrevet

kanskje det er noe annet han har målt da? det står 3,6 på ett bilde, og 3,1cm på det andre... jaja, den får nå vokse som den vil!:) men litt rart...

Skrevet

Forrige gang hadde jeg UL da jeg var 12 uker (de korrigerte til 10 noe som viste seg å være feil), da målte de ungen til 3,2 mm. Men da er ikke beina med i beregningen på lengden. Kanskje de har med beina på spiren din?

Skrevet

hmm.... litt rart dette! mener jo selv jeg er lengre på vei med mens, men kan jo ikke nekte når gyn sier det. (ellers så testet jeg positivt mellom 2 og 3 uker på vei) alt blir vel justert riktig på den ordinære ul i uke 18. var litt vanskelig å måle reka, den lå litt rart til sa han! men får vel bare ta det som god fisk så lenge, kan jo ha vært noe annet han målte også..?

Skrevet

Jeg var på UL idag, er 10+6, størrelsen på fosteret står under CRL, altså Crown-rump-length. :) Min er 3,93 cm lang, så din hørtes litt stor ut, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...