Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 som den sterke , modige uavhengige og selvstendige gravide jeg er.... Så rømmer jeg nå hjem til mamma for å degges med:P hehehe:) hun overtalte meg pent til å komme å være hos henne fram mot fødsel og lovet meg å evt kaste ut stefar om han våget seg være idiot nå jeg følte nesten jeg måtte si ja til tilbud om god mat hvær dag og hvile da jeg ikke føler meg spesielt bra:) hehe så sånn går det når man er selvstendig og gravid.. man rømmer til mamma:) hører med at jeg fikk valget mellom å ha meg til legen eller komme til henne da siden jeg er syk:P så vel da drar jeg og hodepinen min hjem til henne:)
Malla86&Amalie07 Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Hehe... Eg har gjort akkurat da samme ;-) Er heime hos mamma og slapper av.. Veldi kjekt å ha mamma og pappa i nærheten:-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Så bra! Jeg er helt enig med henne i at det er best at du ikke er alene når du er såpass dårlig. Jeg håper du blir behandlet skikkelig bra, og klarer å få slappet ordentlig å nå, for det har du virkelig fortjent etter alt slitet. Så bra at mammaen din er så snill mot deg! Kjøp deg en kilo moreller og kanskje en frisk ananas (har hørt at enzymene kan sette i gang fødselen), og ligg foran tv'en til Lucas stikker hodet ut og vinker til deg. He he. Lykke til i dagene fremover,- håper hodepinen forsvinner!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 hun er hønemamma:) men det er skikkelig søtt da:) må innrøme at det føles litt som en lettelse for er egentlig litt redd selv så:S uff ja men man må spise 7 kilo ananas for at det skal funke har jeg hørt, ikke rart det funker da for det er jo ikke plass til babyen etterpå takk for det, skal til legen i morgen nå så
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Jeg vil også sove hos mamma...kansje si det til henne heller..hehe STakkar hun ringer i hver pause fra jobb, og har virkelig håp i stemmen hver eneste gang, så søtt:o)) Og jeg later fint som alt er i orden..Er jo egentli det da, men hadde jo vert koseligere å vert hjemme hos mamma ja...
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 da synes jeg du skal sette opp dådyrblikket og si du mamma jeg vil så gjerne være hos deg jeg nå og jeg vedder på at mamman din blir kjempeglad for å høre det og sier at såklart skal du få være dær:)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Tiger'n, Ville bare si lykke til hos legen i morgen! Det er bra at du får så bra oppfølging,- både av legen og moren din! Jeg håper stefaren din ikke slår seg vrang igjen, men han forstår vel at han må holde seg i skinnet denne gangen. 7 kg er kanskje i det meste laget, ja. He he. Hva med 7 kg moreller, da? Det burde jo også presse ham ut, men det har du vel allerede prøvd. He he. Men nå kommer han vel snart uansett, skal du se!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 takk for det vennen:) ja hun lovet å kaste han ut om han er idiot denne gangen, men tror han fatter at nå er feil tid å være dust:/ hehe ja:P 7 kg moreller er ganske dyrt da hehe 700 kr.. så jeg satser på litt moreller og masse is:P håper det, murrer godt i rygg og mage i dag så
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Tullejenta, Dette var en test! Nå må du gå å legge deg, da! He he. Jeg kjøpte forresten en sekk (!) med 50 saftis/pimp i går til ca. 12 kr. De. Var. Deilige! Jeg har foreløpig spist 6: Fersken, sitron, appelsin, ananas og kokos og lime. Gudene vet hvor mange forskjellige smaker det er! Later!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 hehe jeg fikk jo ikke til å sove, har sovet ca tre timer:P skal straks til legen nå åh jeg har nettop tømt frysern for de rundt 70 isene jeg kjøpte (fnise hehe).. så her kan det bli krise snart:P 12 kr er billig da... kanskje jeg skulle vurdere flytte hehe:D
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 da er jeg tilbake igjen:) er hos mamma:) alt så ok ut, er ikke blitt noe verre heldigvis.. hodepinen må jeg bare leve med:S
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 du,har du også en tåpelig stefar til tider eller?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Så bra at alt var fint. Selv om jeg er overbevist om at alt kommer til å gå kjempebra så puster jeg likevel lettet ut hver gang du sier at alt går bra. Merkelig greie. Synd at du bare fikk sove littegrann i natt, men det er vel ikke så merkelig med alle plagene du har nå. Du får prøve å tenke på hvor bra det er for hver ekstra dag han får inne i den deilige hulen sin hvor han kan ha økedøgn etter økedøgn (takk for at du lærte meg om det) :-). Hans nytelse er sikkert omvendt proposjonal av din! He he. Stakkars Tiger'n. Jeg ser deg for meg som en kjempende amazone under fødselen. En veldig pen og dannet venninne av meg fortalte med skrekk hvor mye det skremte henne å høre dyreskrikene som kom ut av henne da hun fødte. Selv gleder jeg meg til å være så nær urkvinnen i meg. -Håper du har det greit nå!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 hehe du var ikke hær enda du nei når det storma som verst, er en god del innlegg innpå her fra meg når det var virkelig ille og vi satt vel alle å venta på at jeg skulle flytte så jeg skulle få det bra og alle slippe sytet mitt hehe:) jepp han er mere enn tåpelig, har er direkte ondskapsfull noen ganger enten bevisst eller ubevisst...
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #15 Skrevet 22. juni 2007 du er nå bra søt å da:) hehe jeg sa til mamma at du var litt som en ekstramamma nesten:) ingen årsak appropo amazone har jeg faktisk en gang i tiden skrevet ett dikt som heter amazonenes dronning.. men det handler mere om eeh årsaken til at man blir gravid;) jeg gleder meg jeg også, derfor har jeg valgt å ikke ha smertestillende for jeg vil føde slik de fødte før, med smerte og brøl og ta fram all styrke jeg har, så slik er vi ganske like da:) føler meg bedre nå er alt bra med deg da? spist mere is? (sikler langt etter den isen din altså!!!)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #16 Skrevet 22. juni 2007 Reservemamma,- det likte jeg! Jeg kunne jo nesten ha vært mora di, faktisk! Alt er vel med meg! Jeg sitter og ser på tv, og suger det sure belegget av mykt, syrlig godteri, og hiver resten. He he. Disgusting? Jeg prøver å ikke spise alt for mye sukker, så dette er en slags mellomløsning, innbiller jeg meg. Etterpå skal jeg ta på meg bikini og gå ut og stelle plantene mine i den stekende sola. Jeg prøver å vente så lenge som mulig før jeg begynner å kaste i meg saftisene. Men de ligger i fryseren og lokker på meg som sirener fra den greske mytologien. He he. Jeg er et villig offer. Fortelle hvordan det går med stefaren din, da. Har han blitt kasta ut ennå? Jeg håper han er snill.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #17 Skrevet 22. juni 2007 hehe jepp du er litt sånn ekstra mamma, syns det er koselig jeg:) mamma er jo bare 42 og eldste sønnen hennes blir jo 25 i år, hun fikk han da hun var 17, dette er en dame av gull:D (imponert av mamma.. idolet mitt)hehe:) haha den var jo litt smart egentlig da.. uff is , jeg skjelver bare jeg tenker is, har lyst å sitte hele dagen og bare dytte innpå kald deilig is!! i tankene min er hendene mine sååå langt ned i fryseren din og bøffer masse is:D her er det ingen sol desverre.. hulk, men kanskje like greit siden jeg er full av vann og greier:P han har vært velsignet stille bortsett fra ett godmodig øyeblikk hvor vi satt å ertet mamma for en kjole hun hadde kjøpt som ligna veldig på noe jeg hadde en gang som hun syntes var såå gyselig.. hehe helt til hun oppdaga at andre mennesker lett brukte det samme og kalte det mote, hun er bra søt da:) så heldigvis går det strålende enda:) jeg fortalte henne om deg i dag da, hun syntes du var en modig dame:)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #18 Skrevet 22. juni 2007 Så bra at stefaren din er snill mot deg. Det er ikke nok ikke heldig med noe ekstra stress for deg nå. Det virker nesten absurd for meg at jeg kunne hatt et barn på tyve i dag. Jeg har virkelig ikke vært moden for det før nå. Men man blir kanskje mer moden enn man tror når en plutselig havner i den situasjonen, slik det virker som du har blitt. Og det later jo til at moren din har klart seg bra selv om hun fikk barn veldig tidlig. Moren din virker som en klok og snill dame. Moren min og jeg ble først venner for et par år siden, faktisk. Hennes fravær i mitt liv har preget meg mer enn noe annet, dessverre. Du må hilse henne fra meg! Jeg er glad for at du har henne!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #19 Skrevet 22. juni 2007 ååå, så jeg har gått glipp av endel ja!? hmm..ikke bra...vet jo ikke hva eller hvordan, men vet hvordan det er å ha en stefar som er litt" på vidda" fra tid til annen!!! Hvordan er formen? Jeg er dritlei, og begynner snart å grine...før jeg så starter å le igjen, så det er vel bare velstand,hehe
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #20 Skrevet 23. juni 2007 hehe ja mamma satt med en på tre og tvillinger da hun var tyve, var alenemor med tre til vi (tvillingene) var seks år:) da møtte hun stefaren min og fikk siste attpåklatten da hun var 28:) hun er en grepa dame som alle vennene mine synes er kjempekul, det synes jeg er litt gøy:) skjøner godt det har preget deg, jeg kan ikke forestille meg hva eller hvor jeg hadde vært uten støtten jeg har hatt i mamma..
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #21 Skrevet 23. juni 2007 uff ja stefedre... nei han er imot at jeg får denne babyen da.. så det er litt betent mellom oss for å si det sånn:/ hehe er vel gjerne slik på slutten, er ganske lei jeg å og har ganske vondt om dagene, får ikke til å gå trapper lengre nå pga beina mine så det er kjipt, men snart har vi guttene våre med de meget fine navnene hos oss:D<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå