Gå til innhold

"Du er en mønster-gravid" :o)

elly belly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var til jordmor i dag og det var ekstra koselig fordi hun hadde en jordmor-student til stede som var helt super. Blodtrykket mitt er supert nå (har hatt lavt før), urinen fin (har hatt blærekatarr), det er masse liv i magen og sf-målet følger trofast den røde streken. Hjertefrekvensen til lillepia galloperte i rask og jevn takt (146) og jeg fikk endelig somlet meg til å ta opp lyden på mobien. Vakker lyd! :o) Begge to wow'et seg over magen min og sa at den var kjempeflott og helt perfekt. Jeg var en såkalt mønster-gravid.

Ahh, føler jeg trengte å bli peppet opp og jeg følte at sola skinte litt ekstra på meg i dag. 8 uker til termin og alt ser bra ut og jeg kunne ikke vært mer takknemlig og glad. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men vi vet da at du er den perfekte gravide li-li:-)

Så artig å ta opp lyden på mobil, der fikk jeg et tips gitt!

Stilig!

Håper sola skinner like mye på deg i dag,

mange klemmer fra meg:-)

Skrevet

Jeg har følt meg langt i fra perfekt i tiden som gravid (ikke at det har vært et mål i seg selv heller) men det var veldig koselig å få høre noe sånt samtidig som at vekstkurve, urin og blodtrykk nå er helt etter boka. Har jo hatt litt tanker rundt dette med at jeg har lagt på meg så lite, men det skulle jeg ikke tenke på så lenge magen vokser jevnt. :o)

Cafè en dag? Jeg trenger å catche opp på hvordan det går med deg og frøet. ;o)

Klemmer fra

Skrevet

Nei det er da slik med alle, komplimenter er kjærkomne uansett:-)

Hadde vært koselig med cafè ja, vi får meldes da vettu!

Klem-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...