Gå til innhold

Da måtte jeg gjennom en ma igjen....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Livet kan være så ufattelig urettferdig!!

Gikk gjennom en ma i januar da jeg var 11uker på vei, og i dag skjedde det igjen! Sko ha vært 9uker på vei i dag, men det ser ut som fosteret sluttet å vokse i uke 6. Denne gangen hadde eg heller ingen symptomer på at noe var galt..... Ble oppdaget da jeg var hos legen.

Nå tar vi en liten pause i prøvingen og prøve å lade batteriene i sommerferien - etterpå e det på ann igjen!

 

Lykke til videre i svangerskapet til alle dere snille jenter her inne!

Håper vi "ses" snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det var veldig trist å høre! Må være hardt å gå gjennom en MA når du har den forrige så friskt i minne...

 

Får håpe det går bedre neste gang! Ta vare på deg selv i sommer, kanskje det går bedre til høsten..

 

Trøsteklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei:( huff stakkars dere!! må være forferdelig grusomt:(

 

god sommer!! å lykke til videre med prøvingen,neste gang må det da sitte!!

 

stor klæm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Trist å høre du har mistet igjen - håper du finner tilbake troen snart og at det går bedre neste gang.

Hvordan merker man en MA?

Jeg er 6,4 uker nå. Har hatt en del brun utflod samt lite grav.tegn... HCG har heller ikke steget normalt og legen kunne bare se en tom fostersekk - mulig noe fosteranlegg. Må tilbake om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkehilsninger! Varme alltid!:-)

Har absolutt ikke gitt opp - vi skal klare det til slutt! Det er vel tredje gang det gjelde....

Det blir feil å si hvordan en merker en ma.... Det er så foskjellig fra person til person og fra gang til gang.....Jeg hadde ingen symptomer på ma i det hele tatt(har enda ømme bryster og tisser mye....), noen mister symptomer, noen blør osv osv.

Det som jeg tror er viktig er at man prøver å ikke stresse med det. Vær positiv og ha troen!

Lykke til!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... :(

 

Krysser fingrene for dere at det kommer til å skje nå i sommer!!! :D

 

Som du sier det at på det tredje skal det skje! :D

 

Stor klem! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

d var veldig leit å høre!!!

ta godt vare på hverandre i tiden fremover, nyt sommeren og lad opp til neste runde m prøving.

ønsker dere all lykke til når dere er klare igjen!

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huf så trist! nå blir j stressa og.. er i uke ni, tenk om jeg ikke merker no da!!! at den er død inni der! tror ikke det da, er jo kvalm og sykt ømme pupper, det hadde vel gått bort hvis forsteret var dødt, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...