♥Tullerusk♥ Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 I juni... Ja dere fikk rett=o) testet positivt i dag..=o) Dagen før bursdagen min=o) Drit kult..hehe Da her jeg bare et spm...Hvis det er mulig..hihi kan dere se kjønnet?? meg 22 06 82 sambo 26 07 79 Tusen takk for at dere tok dere tid å spå meg.. Masse klemmer
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 så gøy, gratulere så mye med spire og dagen imorgen!! husker forsåvidt ikke om jeg så på deg, men gøy med spire er det uansett fikk inn jente på deg jeg ) lykke til!
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Takk skal du ha...Husker ikke alle selv men det var noen=o) Så artig...jente...har gutt fra før, men samme hva det er bare det er frisk..Men er jo morsomt å vite om det stemmer=o) Bare ca 37 uker å vente..hehe... Tusen takk=o) klem PS! håper flere kan se=o)
Krin Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Så morro at jeg fikk rett ang graviditet........... håper det stemmer med jente oxo da. Lykke til........ Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå