Gå til innhold

Hadde noen små blødninger (mens) før dere ble gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet jeg ikke hører hjemme her.... men håper jeg kan stille et spørsmål! Jeg har kort menstruasjon 3-4 dager, og blør lite, 2-3 tamponger på dagen( minste slag) og nesten ingen blødning på natta

 

er det noen som har hatt så små blødninger, og allikevel blitt gravide????

 

Takker for svar!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en liten blødnig over tre dager rundt IKM, men den var mye mindre enn det du beskriver. Trengte bare truseinnlegg, virket som at det var like mye utflod som blod (sorry detaljer...)

Jeg tolket det som en festeblødning. Har hørt om andre som har blødd mye mer enn meg og var gravide.

 

Så det er absolutt en god sjanse, spesielt hvis blødningen du har er mindre enn en vanlig mensturasjon.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.... men det jeg mener at jeg har så liten manstruasjon til vanlig, og lurer på om dette kan påvirke min mulighet til å bli gravid( vanskeligere for egget å feste seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, mener du at du vanligvis har veldig liten mens, og er redd for at du ikke kan bli gravid av den grunn??

 

Det tror jeg nok ikke skal ha noe å si, i alle fall ikke hvis du har regelmessig mens. Livmoren stimuleres til å vokse som den skal av hormonene som produseres av eggstokkene og morkaken, og så sant du har eggløsning er det ikke noe som skal tilsi at du ikke kan bli gravid pga liten blødning, i alle fall ikke som jeg har hørt om.

 

Har du prøvd å bli gravid lenge uten å lykkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!!!

 

Har prøvd 6 mnd nå, og har hatt en SA.... så vet ikke

 

Lykke til med spiren din, er så glad du svarte meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...