hildus Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Vi venter en liten tass i begynnelsen av desember og jeg vil veldig gjerne ha en OTH vogn siden den er så lett og fin, sliter med bekkenet både før og under graviditet, dette er nummer tre og jeg vil ha ny vogn til sistemann. Noen som har erfaringer med den lille baggen om vinteren, eller bruk av soft bag i sportsvognen??? Hvilken annen vogn vil dere anbefale, vil ha en lett vogn der ryggen kan legges helt flat i sportsvognen. Har hatt quinny vogn til de to andre som har holdt i 5 år, og er fin fortsatt, men ønsker likevel å bruke litt penger på ny vogn denne gangen.
allegodetingertre Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg vil tro OTH bagen passer fint til desember barn, du trenger vel bag 5-6 mnd og når barnet vokser ut av den er det vår/sommer og varmt i luften. Har hørt at bagen er bred og fin med god plass til kaiserskinnpose eller dunpose. Ulempen med OTH til liten baby, som sportsvogn, er at den ikke er vendbar og den har heller ikke helt flat liggestilling. Men siden du har en Quinny du sikkert kan supplere med så burde dette gå fint! Jeg brukte softbag i min teutonia mistral, ville nok heller valgt hardbag selv. Og med hardbag ligger barnet høyere, noe jeg ser på som en fordel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå