Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 At dere skal ha baby ?? Har ikke d for meg, visst det i en måned, men tror det liksom ikke enda.. Han sett reka og alt meg.. Litt dårlig samvittighet over det jeg
Erisa* Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Nei, det synker liksom ikke helt inn... Tror ikke jeg kommer til å tro på det før det begynner å sparke meg der inne:) Første trimester er jammen merkelig. Vi går rundt og er fryktelig trøtte og kvalme, ømme pupper og det hele, men det går liksom ikke an å vite at det er noe spesielt med oss likevel, går jo ikke an å se det enda! Blir spesielt å få stor mage, da tror jeg vi vil forstå det på en annen måte! Trenger ikke å ha dårlig samvittighet, det er jo så tidlig enda! Noen finner jo ikke ut at de er gravide før de er over 3 mnd på vei! Du vil nok få et fint forhold til babyen din lenge før fødselen, og lengte etter å holde h*n i armene dine og se på henne/ham leeeenge, la bare magen og spiren vokse litt først:)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Helt enig! Jeg har bare visst det en uke, men jeg har jo nesten ikke tenkt på noe annet hele uken! Det merkelige er at jeg føler det går i bølger, som f.eks når jeg skulle fortelle det til faren! da gikk det plutselig opp for meg, og jeg ble kjempefølsom..Men så 5 min senere var jeg tilbake til den gamle rare følelsen hvor jeg lurer på om dette er virkelighet! Satser på at det føles mer virkelig etterhvert, når vi skal begynne å fortelle det til de rundt oss, magen vokser osv.. Krysser fingrene for at alt går bra for oss, og alle dere andre
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Nei kommer sikkert ikke til å gå opp for meg før jeg føder
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Har akkurat funnet ut, men ennå ikke gått opp for meg...=o) Må nok se UL før jeg skjønner det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå