Gå til innhold

Har det virkelig gått opp for dere ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

At dere skal ha baby ??

Har ikke d for meg, visst det i en måned, men tror det liksom ikke enda.. Han sett reka og alt meg.. Litt dårlig samvittighet over det jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synker liksom ikke helt inn... Tror ikke jeg kommer til å tro på det før det begynner å sparke meg der inne:) Første trimester er jammen merkelig. Vi går rundt og er fryktelig trøtte og kvalme, ømme pupper og det hele, men det går liksom ikke an å vite at det er noe spesielt med oss likevel, går jo ikke an å se det enda! Blir spesielt å få stor mage, da tror jeg vi vil forstå det på en annen måte!

Trenger ikke å ha dårlig samvittighet, det er jo så tidlig enda! Noen finner jo ikke ut at de er gravide før de er over 3 mnd på vei! Du vil nok få et fint forhold til babyen din lenge før fødselen, og lengte etter å holde h*n i armene dine og se på henne/ham leeeenge, la bare magen og spiren vokse litt først:)

Skrevet

Helt enig! Jeg har bare visst det en uke, men jeg har jo nesten ikke tenkt på noe annet hele uken! Det merkelige er at jeg føler det går i bølger, som f.eks når jeg skulle fortelle det til faren! da gikk det plutselig opp for meg, og jeg ble kjempefølsom..Men så 5 min senere var jeg tilbake til den gamle rare følelsen hvor jeg lurer på om dette er virkelighet! Satser på at det føles mer virkelig etterhvert, når vi skal begynne å fortelle det til de rundt oss, magen vokser osv..

Krysser fingrene for at alt går bra for oss, og alle dere andre :)

Skrevet

Nei kommer sikkert ikke til å gå opp for meg før jeg føder :P

Skrevet

Har akkurat funnet ut, men ennå ikke gått opp for meg...=o)

Må nok se UL før jeg skjønner det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...