Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Her får hun resten dagen etter. Kaster dere det eller gjør dere det samme???
lenej :o) Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 eg vet mini ikke spis et helt glass, så eg varme bare ett halvt, å lar resten stå i kjøleskape til enste dag. men noen daga, som idag, så hadde vi vært ute kjempelenge, å kom hjem, å han va så sulten, så varma et helt glass, for eg va å sulten.. en tygge til jonah.. en til mamma... en til jonah... to til mamma.. ble til eg måtte varme et HELT glass til.... så fikk han en halv yoghurt til dessert....
FuriLaks Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Spiser resten selv! MmmmMMM:) Har ikke begynt med sånne glass ennå, men har tidligere faktisk kjøpt et par 12 mnders glass til meg selv innimellom fordi jeg syns det er godt! Hehe. er jeg sær?
lenej :o) Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 eg elske dem!! dem er jo nyyyyydelig!!! eg begynt emed glass da mini va 4 mnd, men han begynte selv å spise da han var 6 mnd.. ja, eg kosa meg.. varma et helt glass, å lot han få en tygge.. hadde han kunna prata, hadde han da sagt ÆSJ! så eg spiste resten, så fikk han grøt.. :)
ScaryMama Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Her spiser han nøyaktig et halvt glass så jeg varmer halve og sparer resten til dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har varmet halve og brukt resten til dagen etter, eller fryst ned den andre halvdelen hvis vi skal spise fellesmiddag m gullet og ikke trenger glasset.
nick39 Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Varmer bare det halve, og tar resten dagen etter..........jeg kan ikke forstå at det er noen som liker å spise av middagsglass (tenker på voksen). UUUUSSSShhhh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå