Gå til innhold

April: I natt mista Alexandra bestefaren sin :o(

Natta & Alexandra  *gravid*

Anbefalte innlegg

Ja, i natt skjedde det altså. Vi fikk tlf kl 4 i natt om at familien måtte komme med en gang, men at det var tvilsomt at de kom til å rekke det. Og selv om vi bare har ca 15 min til sjukehuset fra Tor stod opp, kom han altså 5 min forseint. Og han var den første i familen som kom.

Vi hadde ikke regnet med at det kom til å gå så fort, så vi hadde ikke barnevakt til Alexandra. Så jeg måtte bli hjemme.. Så fra 4 til halv 7 lå jeg bare å kikket i taket og tenkte. Sovnet vel sånn i 7 tiden, og kvart på 8 kom det 15 sultne personer hit. Alle trengte en liten pause og en god frokost, og siden vi bor nærmest sykehuset ble vi et naturlig valg. Skal si jeg ikke skjønte noe når jeg ble vekt.

Så i dag har vi bare tilbrakt dagen med familien. Egentlig godt at det skjedde så fort, for det hjelper å vite at svigerfar ikke hadde smerter men bare sovnet stille inn. Og at bryllupet som vi planlegger nå, faktisk blir noe av. det blir ca 1,5 uke fra begravelse til bryllup. så da får vi håpe at alle greier å feire dagen ilag med oss. Det var jo ikke en slik ramme vi ville ha rundt dagen. Men vi får bare prøve å gjøre det beste ut av det..

Tusen takk for alle innleggene som jeg har fått de siste dagene.. Er godt å få ut litt tanker her :o)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så utrolig trist.. Kondolerer til deg og familien din.. Dere har all min medfølelse.. Det var på en måte godt at han slapp å lide så lenge..

Vet ikke hva jeg skal si en sånn situasjon, men tenker på dere.

Mange klemmer fra meg, Tore og Natalie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer! Hva kan man si i en slik situason. Fryktelig trist, men samtidig god å vite at det er over, og at han ikke hadde vondt. Håper dere klarer å feire dagen deres nå da, det blir jo litt spesielt.

Jeg var forresten i et bryllup der faren til brudgommen ikke levde lenger. De hadde et innrammetbilde av ham framme ved seg, og et lys tent for ham. Sånn at han var litt med i bryllupet likevel. Det ble jo litt ekstra tårevått av den grunn, men også utrolig fint.

Stor klem til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer kjære natta:(

Selv om han ikke er her sammen med dere i denne verden, så vil han alltid være hos dere. Inni hjertet deres. Så når savnet er som verst, kjenne hvordan hjertet dunker og vit at han er hos dere.-)

Håper bryllupet blir en gledens dag:-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere,

Gråt ut og tenk på de gode minnene! Håper dere får tatt et fint farvel med svigerfar/far/bestefar i begravelsen. Klart det ikke er lett å skulle planlegge noe så flott og positivt som et bryllup like etter å ha mistet en av sine nærmeste, men det er som du selv sier: en får gjøre så godt en kan. Det er jo vondt for dere alle at han ikke kan feire dagen med dere, men dere finner sikket en fin måte å markere at dere savner ham og skulle ønske han var med dere, uten at det blir "tema" for festen. Lykke til med de siste bryllupsforberedelsene i alle fall. Håper dere får en flott feiring av kjærligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer. Dette var trist. Helt grusomt når man mister noen så altfor tidlig. Kreft er er grusom terror mot menneske. Blir sint på hele sykdommen. Lille mistet jo nylig farmoren sin i dennenfaenskapen også.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye, mine tanker er med dere.

Ord blir så fattige i slike tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...