Gå til innhold

kanskje vi skal skrive et klage til stortinget om keisersnitt her i Bergen.?!?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann...

Hehehe... ja d hadde vel vært noe ja, men tror nok vi burde tatt klagen til pasientombudet først, eller??? Håper virkelig at ting blir forandret snart :o) Vi får vurdere det når flere har gitt sin uttalelse på det...

Klem

Har følelse av at den madie saken kommer ikke til og gjøre noe endring eller forbedring på Haukeland. Derfor sier jeg kanskje vi alle som har blitt behandlet dårlig ang. Haukeland sykehus bør skrive et brev til Stortinget dette. Det eneste som hjelper og ikke minst hatt protester og demostasjoner mot dette her ang. keisersnitt på Haukeland.

Tror neppe noen bryr seg så mye om medier, må liksom banke i bordet mer enn bare medier!!!

Hei

Ja kansje alle som har blitt nektet ks i Bergen skulle sende en klage til pasientombudet?Har tenkt tanken selv, en storm av klager hadde kansje fått noen til å reagere.Men da må vel hver enkelt sende inn angående sin sak.Virker som de fleste her har fått avslag selv med de utroligste grunner.

For en tid tilbake så var det faktisk en kvinne som stod fram i BA etter å ha blitt nektet ks i Bergen men fikk innvilget på Voss.Det viser jo bare at problemet har eksistert lenge.Husker hun sa at hun ville ikke nølt med å dra til voss om igjen.Jeg er helt enig med henne, jeg fikk også innvilget på voss til slutt:)

Annonse

Jeg vil oppfordre alle som blir dårlig behandlet uansett sykehus, om å sende en klage til pasientombudet. Det ser jo nesten ut som at det i hovedsak er en mann på et sykehus som gjør livet surt for folk...'

Jeg tenker ikke på om man får avslag eller ikke, men grunnlaget for avslag og om man blir møtt med forståelse og respekt. Det skal man jo bli uansett i kontakt med helsevesenet.

Dersom det blir for mange klager mot et sykehus eller en lege osv, så MÅ man ta tak i saken og gjøre noe aktivt for å få bukt med problemet!

Bare husk at klagen må være begrunnet på en skikkelig måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...