Gå til innhold

Tror fremdeles at jeg drømmer, men det er visst sant!!!

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er gravid! Det har nok fremdeles ikke gått opp for meg.

Verdien var 70 på blodprøven i dag.

Krysser fingrene for alle dere andre rugerne som er rett bak i løypa også.

Fryda, du teste vel også i dag? Nå er jeg spent, altså!!!

Klem fra

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hei Jolanta

Så fantastisk - gratulerer så mye !!! Hyggelig å se at noen lykkes, åpner for nytt og forsterket håp for oss andre som ligger litt etter...

Ønsker deg masse lykke til og håper at alt går fint nå fremover uten flere bekymringer!

Klem

Hei jenter!

Tusen takk for alle lykkeønskninger - det varmer så utrolig.

Dere er så skjønne.

WishToBeMom: Dette var vårt andre IVF-forsøk og denne gangen fikk jeg satt inn 2 egg. Og ja, det er første gang jeg er gravid, så du kan tro jeg er spent. Det har nesten ikke gått opp for meg enda.

Masse lykke til til deg også!

Klem fra

Hei apriljente!

Jeg fikk voldsomme magesmerter ( riving, sliting og mensvondt) 1 uke etter innsetting(natt til søndag). Jeg våkna om natta av at det gjorde vondt. Gikk litt over på dagen, men neste natt var det samme igjen. Det ble borte de værste smertene etter at jeg hadde vært hos homeopaten og fått fotsone, øreakupunktur og noe homeopatmedisin. Så merket jeg ikke noe spesielt - bare litt småkvalm -inntil nå på onsdag da jeg fikk slike menssmerter. Jeg var jo sikker på at nå kommer mensen fordi jeg før også pleide å ha vondt noen dager før den kom, selv om det ikke var så kraftig. Oppblåst i magen akkurat som før man får mensen.

Torsdag morgen da jeg tok blodprøven kjente jeg bare litt kvalme og ingenting i magen og var så sikker på at det var negativt.

Men det var det altså ikke.

Uff, dette ble visst en lang avhandling.......men håper det var litt nyttig på veien. Da blir det spennende for deg i dagene som kommer - ikke lenge til du skal teste heller da. Er dette ditt første forsøk? Dette var vårt andre - sist fikk jeg kun 1 egg befrukta og satt inn.

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene!!

Klem fra

Heia jolanta

Gratulere så mye e så glad for at endelig noen lykkes. Har også gått med smerter i magen siden søndag. Riving og sliting hele tida. Har også oppblåst mage et par daga .

Fikk litt blødning i går og i morest men nu e æ stoppa å blø, hadde du noe sånt, skjønner ingenting jeg, tidligere i dag trudde jed det var over men nå vet jeg ikke mere?

Hei girl72!

Jeg hadde ikke noe blødning, men litt utflod som ligna det jeg ofte pleide å få noen dager før mensen kom. Men nå tenker jeg at det nok var rester av Crinonen.

Men jeg tror også det er slik at man kan ha blødning og likevel være gravid. Den Crinonen man tar kan vel virke inn på både det ene og det andre...C".)

Men det høres jo ut på dine symptomer at det er det samme som jeg hadde da.....det lover jo godt. Krysser fingrene for deg og sender over litt positive vibber.

Lykke til! Når skal du teste?

Klem fra

Ja kjenner meg igjen i din beskrivelse, men kanskje det er ønsketenkning. Alt stemmer uten om litt brun utflod ,er stoppet nå så det er bare å håpe. Testa du på 14 dag? Er på rugedag 10 i morra hvis man regner innsettingdag for o? Så er ikke mensen kommet til søndag rd 12 så tror jeg at jeg tester da.

Fikk ikke bare du ut 4 egg du også, kor mange ble befrukta? Jeg fikk jo kun ut fire egg synes det er lite men jeg ser jo at det er håp, kor høy ie bruktedu?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...