Gå til innhold

Jeg kommer over hit jeg tror jeg... Kroppen min får vel ikke til noe eggeløsning ser det ut til... 1 pergokur hjalp ikke ihvertfall...

Anbefalte innlegg

Jaja.. sånn er det bare.. bedre lykke neste mnd... Blir pergokur nr 2... eneste lyspunkt i dette er at jeg fikk mens på dag 35... istefor en syklus på over 50 dager... Kjipt å ha så lange sykluser pga av PCO.. men vi får se neste mnd..håper virkelig pergo hjelper meg.. Klarer ikke la være å tenke negativt... "hva om jeg ikke kan bli gravid?" ... noe de fleste her inne tenker... desverre.....

Men bra at jeg fikk mens i dag uansett.. på denne måten klaffer forhåpentligvis med at mannen er hjemme fra nordsjøen når jeg har eggeløsning.. om jeg altså får eggeløsning da...

Vurderer å ringe gynekologen min.. høre om jeg kan få rekvisisjon på blodprøver for å se om jeg får eggeløsning i hele tatt...

Blir som sagt en enkelt kur til.. så dobbeltkur om den ikke sitter... det er ikke så gøy at det gjør noe.. er jo ikke så veldig behaglige bivirkninger av denne pergoen.. smerter i både underliv og bryst samt at jeg har svimt av ett par gang.. håper det ikke blir like ille neste mnd altså... hmpf.... hehe...

Men men.. jeg skal prøve å se det lyse i situasjonen uansett.. nå blir det en HEIDRUNANES fest i helga.. gleder meg...!!!!

klem til alle kjente og nye..

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...