Gå til innhold

Dere som kjenner noen som jobber natt.Hvor lenge......?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer jobber noen ganger natt. han kommer hjem ca. 07.45 han spiser da frokost,sjekker lotto, er litt på dataen, leser bok,(kan han ikke bare sove så vi får se litt mer til han) en skjelden gang tar han datteren sin så eg får sove. Men det eg lurer på er hvor lenge de sover. Han sover fra ca 9 til 5,6,7 er han oppe før går han og legger seg igjen en time før jobb, føler han ser oss så lite kanskje han er med datteren sin i 2-3 timer før hun legger seg. Var hos tanten hans en dag, hun jobber også natt,går ut døren kl2100 og er hjemme 07.30, hun sto opp i 2-3 tiden.(son ønsker eg det også) Han sover jo ikke så lenge når han jobber dag. Er det eg som er helt rar el? Trenger å høre hvordan andre gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann jobber bare nattvakter. Fra 21.00- 07.00

Han pleier å stå opp alt fra kl 14-17.

Han skal ikke stå opp kl 17 alt for mange dagene før jeg blir grinete;-)

Skrevet

Det er tøft å jobbe natt, og ikke alltid så lett å snu døgnet. Syns egentlig ikke det var så uhørt å sove sove fra 9-5. Det er jo ikke mer enn 8 timer, og man er som regel mer sliten etter nattevaktsjobbing enn om man jobber dag. Når jeg jobbet natt før, sov jeg fra 9 til mellom 16-18. Når jeg begynner med noen nattevakter nå igjen håper jeg å klare meg med mindre søvn, men vi får de åssen det går.

Skrevet

Jeg jobbet som nattevakt i to år. Var hjemme rundt 08.00 og sov sjelden lenger enn til 15.00. Noen ganger sov jeg en time i løpet av kvelden dersom jeg skulle på ny vakt, men ikke alltid.

Høres ut som om mannen din burde komme seg i seng tidligere og stå opp slik at han ihvertfall får en lang ettermiddag med dere.

:)

Skrevet

Han jobber fra 22-07. Grunnen til at han har så god tid på morningen må jo være at han ikke er trøtt. Hva kan eg si? Har ikke lyst å bli sur og kjefte.(eg er ikke sånn) Men han vet at eg hater når han jobber natt pga dette. Og no har han jobbet to netter selv om han har fri(han elsker å jobbe natt)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...