Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har vært på tidlig UL hos kvinnedoktoren på Nøtterøy i dag. Utrolig dyktig lege, som er spesialist i både kvinnesykdommer, UL og graviditet. Det er alltid med en jordmor på timene, som er utrolig kunnskapsrik og søt. De er verdens snilleste par. Føler virkelig at jeg er i trygge hender:-) Er 7+2 og var på tidlig UL i dag. Både vanlig og 3D. Fikk små bilder av nurket, og høre hjertelyden. Han målte og sjakket at alt var bra, noe det var:-) Alt dette koster bare kr.700,-!! Dette kan anbefales på det sterkeste!!!! Kvinnedoktoren tlf: 93268500
Mamsen til Pjokken Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Så bra at du syns det, vi skal dit når jeg er 11-12 uker på vei (er ca 7 nå). Er det han gresk-svense doktoren Mikael Nicolaidis? Har hørt bare positive ting fra de som har vært der.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Ja. Og han er bare helt fantastisk:-) Gled deg til en super opplevelse!!
M&MH Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 helt enig med deg der. Har vært der TO ganger faktisk. Men det at det er med en jordmor på hver sjekk, stemmer ikke helt. Jeg hadde ikke jordmor der på noen av sjekkene! Mulig det bare var det der fordi du var der såpass tidlig?
*Vetlis* Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Ja han er utrolig flink! Tar seg tid tilå svare på hva enn man måtte lure på :-) Men var ikke noe jordmor der når jeg var der heller? Mulig de tar med en jordmor inn når kvinnen kommer aleine? Jeg hadde med mannen min.....
M&MH Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Det kan også hende har noe å si ja...hadde også med min samboer!
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 Ja, godt mulig. Jeg var der alene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå