Gå til innhold

Fylt opp til desember!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Har du tatt en pause fra BIm eller? har hørt så lite fra deg i det siste. Her går det bra,blødningene begynner å avta betraktelig og i dag hadde jeg den ENORME magen,så om jeg er bare oppblåst eller om den er så stor allerede vet jeg ikke. Har jo mage fra før så det er vanskelig å si. Noen på jobben mener det vises men det synes ikke jeg, har gått ned 2-3 kg så jeg er blitt enda tynnere i overkroppen enn jeg er til vanlig,kanskje derfor det vises så godt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9650227-fylt-opp-til-desember/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heeeei!

Nei har ikke tatt pause, er bare ikke alltid like aktiv. Har jobba mye i det siste, og sitter faktisk på jobb nå også. har pause så da må jeg bimme litt ;)

Utrolig godt å høre at du blør mindre. har synes veldig synd på deg, noe større uromoment enn blødning finnes jo ikke, så jeg håper du er ferdig med det drittet nå, en gang for alle!

Det er jo rundt denne tiden magene spretter frem, så jeg hadde stolt på dem ;-) Litt værre med meg som har en del kilo ekstra, og får høre fra nabojentene at jeg ser gravid ut nå altså" men så vet jeg at det er egentlig bare fleskemagen ;) Merker godt at livmora er der, uten tvil, men så stor er jeg jo ikke blitt enda. Kjenner masse bevegelser da, og synes det er herlig. Var på første kontroll på fredag, og da sprellet det som en fisk der inne :-) Har du merket noe til bevegelser ? tulla mi er så tidlig ute

Nå skal du på ultralyd igjen? Min ultralyd (siste) er den 19 juli... spænnanes...

ellers da? hvordan er formen?

Jeg skal på UL 2 juli (riksn) og 13 juli (drammen) den første er pga epilepsi og den siste er den ordinære. Jeg kjenner ikke noe bevegelser,dette er jo min første så det er nok litt tidlig enda. Jeg gleder meg til å slutte med bind, er jo ikke det man skal kjøpe inn å bruke når man er gravid. Ellers er formen bra,litt mer opplagt tror jeg. Er aktivt sykmeldt frem til ferien som starter i uke 28,så jeg jobber 10-14,deilig arbeidstid. Vet enda ikke om jeg kommer tilbake 100% i det hele tatt før jeg går ut i permisjon,nå er jeg jo aktivt sykmeldt pga blødninger,når de stopper opp vet jeg ikke hvordan legen stiller seg til sykmelding.

Daglig leder i barenhagen regner ivertfall med at jeg ikke kommer 100% tilbake før permisjon,greit at hun er forberedt på det da og ikke er sur pga at jeg sannsynligvis blir mye sykmeldt. Sjelden noen som jobber i barnehage holder ut helt til permisjonstiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...