Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg sluttet å amme for tre og en halv måned siden, og er helt tom for melk. Men ser nå til min STORE ergrelse at puppene har endret fasong og størrelse! Det venstre er større enn det høyre, og brystvortene er helt skjeve i forhold til hverandre. Var IKKE sånn før. Blæh; blir skikkelig deppa over synet!!;( Er det noen fler der ute som har opplevd at puppene har endret seg, og at det ene er blitt større enn det andre? Føler meg som den skjeve fjotten!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Det er vel kanskje ikke noe trøst, men her er høyre pupp kanskje en str mindre enn venstre pupp...Ser helt merklig ut! Og jeg er enda ikke ferdig med ammingen, så blir vel en elefantpupp og en musepupp innen jeg er ferdig =(
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Er litt trøst å høre at andre har det likedan; selv om det selvsagt ikke er noe man ønsker for andre;). Men var dine sånn før også?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Mine er blitt styyygge! De som var dødssexy før - nå henger de på knærne og er fulle av strekkmerker.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Var dine sånn under amming også HI? Mine er helt som du beskriver også Men jeg ammer fortsatt da. Håper de ikke forblir sånn etter amming!!
*toppris* Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 er nok desverre naturens gang at puppene blir litt belastet av ammingen... den smo ikke merker noe forskjell i det heletatt fra før og etter amming lyver;)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Hei,HI her. Under amming var de liksom så store og sprengte at jeg ikke helt så forskjeller og sånn. Så ikke veldig etter det heller. Er liksom først nå jeg har begynt å tenke på pupper som noe annet enn mat;). Og så er de så teite blitt a gitt;(. Blæh; vurderer en tur til kirurgen.....
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 mine va superfine å faste før jeg ble gravid. nå er de full av strekkmerker å den ene er større å henger mer en den andre. å de går til hver sin side. før var de sammlet. å jeg ammet bare i 6 uker.
*toppris* Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 har selv begynt med brystøvelser:) syns det hjelper litt ivertfall:) merker forskjellen selv.. så stå på damer:) btw: er veldig glad i skikkelige bh'r som holder de på plass og pusher de litt på plass ja..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Nesten litt "godt" å høre; for da er det liksom ikke bare meg;) (HI). Men det er ikke mye gøy nei! Vi får kanskje tenke på at de har gjort en solid og viktig jobb v å gi nurkene våre mat i det minste da.....
Ane** Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Sånn ble mine også når jeg var ferdig å amme eldstemann.. Deppa over det leeeenge! Men til slutt slo jeg meg til ro med at hvis det er prisen jeg måtte betale for verdens fineste jente så var det virkelig verdt det...!!! Du får trøste deg med at skjult bak dette nicket så sitter det en å ammer barn nummer 2, så når jeg er ferdig har jeg GARNTERT myyye skjevere pupper enn deg
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Hvilke brystøvelser hjelper, melkemor? Kan de bli mindre enn de var i utgangspunktet? I så fall : Hjelp! Da blir de usynlig og i ulik størrelse!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 He, he, har planer om en nr.2 jeg også, så kan vel likesågodt gi opp noe håp om symmetri i fremtiden;)
*toppris* Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 stramme brystmusklene, holde og slippe, slik som knipeøvelsene til bekkenet. Armhevinger, ligge på fx stuebordet med to fulle 1,5l flasker og heve og senke dem langs siden, evt benytte vekter om man er så heldig å ha slike.. på treningssentre har de treningsmaskiner som fokuserer på brystmuskulaturen.. når eg renser ansiktet tar eg brystpartiet for meg også, masserer for å øke blodsirkulasjonen for så å smøre med ansiktskremen etterpå --de sier jo også at man kan få kjøpt stram opp salver/kremer på apotek og parfymerier, men har selv ikke brukt dette... vet om andre som bruker fra parfymeri og syns dette hjelper...
Hoppetussa Skrevet 22. juni 2007 #15 Skrevet 22. juni 2007 Som du ser, du er ikke aleine! Øving av brystmusklene kan hjelpe. H&M har noen fine silikoninnlegg som retter opp skjevheten delvis.
Minilille Skrevet 22. juni 2007 #17 Skrevet 22. juni 2007 ..huff, dette var jo deprimerende lesing... ammer enda jeg da, men hvis puppene blir like skjeve i ettertid ser jeg jo ikke ut.. de er like store når den venstre er tom, og den høyre er full for å si det slik... ..men for å få opp humøret anbefaler jeg en rød liten bok som heter Baby Bekjennelser (Lotta Sjøberg). Fantastisk gode illustrasjoner! Der er nemlig et bilde med disse skjeve puppene, og teksten; spist på, ikke spist på...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #18 Skrevet 22. juni 2007 He,he,høres artig ut. Får se på det md galgenhumor ja, og håpe våre menn også gjør det samme.....
MyB@by <3 Skrevet 23. juni 2007 #20 Skrevet 23. juni 2007 den venstre er nå litt større enn den høyre, og det er alltid mer melk i den venstre.. så de vil vel sikkert ikke bli like sprettene og runde som de en gang var... kusina mi, skal nå opperere puppene, for hun fikk veldig skjeve pupper etter endt amming....
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #21 Skrevet 23. juni 2007 Er det alltid sånn at det er mer melk i det venstre altså?! Pussige greier.... Men er det venstre som er større hos meg også. Sikkert bare en vanesak. Ønsker uansett ikke å evt. gjøre noe kirurgisk før jeg er ferdig med å få barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå