Gå til innhold

Hvor lenge får man brukt lekegrind? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri brukt det.

Skrevet

Har heller aldri brukt det.... fikk en, men den tok halve stua, så vi tok den vekk igjen.

Skrevet

Aldri brukt det vi...syns det er tragisk å sette unger i bur.

Skrevet

Vill egentlig mest støtt deg på at lekegrind ikke er å "sette ungen i bur". Det sier vel bare foreldre som har rolige unger. Tassen er uansett 12 mnd, og bruker den til han fortsatt.

Skrevet

I bur? Det var jo også en sammenligning. Men hvor lenge får man egentlig brukt det? Det var det jeg lurte på, ikke hvem som ikke har.

Skrevet

Vi brukte vår i et år. Ikke så veldig mye, men greit å ha når man har hund i huset! Kommer til å ta den fram igjen når nestemann kommer i januar :-)

Skrevet

samme som marsgutt;o) har hund, så det er kjekt med lekegrind, vesla på 15 mnd digger fortsatt å være litt oppi der hun!

Skrevet

MIn gutt er 13 måneder, og jeg bruker den av og til enda. Veldig greit når en er på badet og ordner seg og slikt. Han er nemlig ekspert på å å drive med alt han ikke har lov til når jeg snur ryggen... he he

Skrevet

Vår gutt er snart 15 mnd, og bruker lekegrinden litt fortsatt. Har noen spesielle leker oppi der, som han storkoser seg med. Greitt når mor skal dusje eller ordne noe, og ikke har øynene på han som er overalt ellers. Bur...hmmm..det dummeste jeg har hørt!

Skrevet

Jeg bruker den ennå til min 14 mnd gamle gutt. Han er der når jeg er på badet f. eks, eller når jeg må gjøre noe der han ikke kan løpe rundt meg. Jeg setter han også av og til der når han er sliten for da klarer han å slappe av og roe seg litt ned. Kan sitte rolig i flere minutter!!!!!faktisk. Jeg har ikke planer om å kaste den ut ennå iallfall. Men jeg har en som er ganske stor da, 6 kanta.

Skrevet

Vi brukte den kun til minsta, hun eldste ville ikke være i den vi fikk låne. Men minste brukte den av og til, til tider mye da hun var liten. Vi har en liten en, som en kan heve og senke bunnen på i hvit beiset tre. Satte slike knotter under så jeg dro den med inn på kjøkkenet, ut i gangen osv etter hvor jeg var. For hun måtte alltid se meg eller de andre, vis ikke var det ikke noe morro å være nedi der. Men genial når jeg skulle lage middag osv.

Hu største syns det ble morro også, krabbet oppi og lekte der. Nå har vi den på hytta. Til å ha leker oppi og som ungene kan slappe av i og ta seg en liten lur. Har festet en liten parasoll i, så de har ett skyggested. Mine barn er nå 4 og 2. Og vi har ikke planer om å ta den vekk enda, for mitt tantebarn som er litt over året koser seg der han også. Og den skal få stå der til neste tantebarn kommer engang i fremtiden.

Så jeg er veldig godt fornøyd med kjøpet. Seøv om jeg trodde ikke vi kom til å ha den så lenge som vi har gjort. Men vurderer sterkt å lage tak til den (noe ala slik de har på noen senger på ikea. Så kan ungene ha en liten leke avdeling i stua, og ha hytta. Bare å hive lekene oppi om kvelden. lett å rydde ;)

Skrevet

Poden min er 19mnd og kan fortsatt synes det er topp og sitte i lekegrin og leke med duplo og andre ting.............har ikke grin selv lenger, men er vi borte hos noen og de har synes han det er helt topp og sitte der og leke en stund..................

Skrevet

Her brukes den enda men bare som seng på dagen. Sover så godt sammen med alle bamsene. Ps det å kalle det bur er jo helt patetisk. Jeg må le litt hi hi =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...