suseduse Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 min 8 mnd gammel gutt begynner å hyyylgrine så fort han kommer borti gress, eller er næratt vannet på stranda.. han elsker jo å bade så skjønner ikke det... er dette vanlig? tantungen min hadde også "gressefobi", men kan ikke si jeg har hørt om andre..
Felix&Lurifax Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 jeg har gressfobi, hehe, vet aldri hva som befinner seg mellom stråene... går aldri barbeint på gress, så skjønner sønnen din jeg =)
manonym Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Niesen min var slik da hun var mindre. Nektet å gå på gress, sand o.l. Men nå går hun barbent over alt og er 3 år.
lucky7 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Det er veldig vanlig :-) Det er jo stor forskjell på badekaret og sjøen/vannet. Ikke like behagelig temperatur. Når det gjelder gresset så er det mange barn som synes det er skummelt. De har jo ikke kjent noe så "rart" under føttene før så er vel egentlig ikke så veldig rart. Jeg har latt mine små nærme seg vannet og gresset i sitt tempo. Trigget nysjerrigheten deres. Og da har de kommet fort over det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå